Gurba Startet 30.Mars.2011 Del på Facebook Startet 30.Mars.2011 Har en kunde som har forespurt på elektrisk ventil til tømming av dasstanken. Han har 38mm slange ut med manuell kran på. Ønsker å bytte ut krana til elektrisk... Noen som har vært borti lignende ? Sitér dette innlegget Link to post
HansT Svart 30.Mars.2011 Del på Facebook Svart 30.Mars.2011 Hei. Trur kanskje brødrene dahl i skien kanskje kan ha noe sånt,men vet ikke om de har sånt til 12v.men er jo vært ett forsøk å ringe de. De kalles for aktuator. Sitér dette innlegget Link to post
Gurba Svart 30.Mars.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Mars.2011 Sitti og googlet her nå og fant svaret på et av dem bedre forumene :-) https://baatplassen.no/i/topic/31032-finnes-motorstyrt-ventil-til-septiken/ Sitér dette innlegget Link to post
skhauge Svart 30.Mars.2011 Del på Facebook Svart 30.Mars.2011 Gi en lyd om du ikkje får svar på denne. Eg kan nok hjelpe til når eg er tilbake i Norge fredag. Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 30.Mars.2011 Del på Facebook Svart 30.Mars.2011 Sjekk i tilfelle også med dem som driver med hagedammer og tilhørende vannrenseanlegg. Jeg mener bestemt at f eks http://aquaworld.no har større, elektrisk opererte ventiler. På MacGregor'n har jeg en liknende (men manuelt operert) til ballastvanntanken. Sitér dette innlegget Link to post
jandrea Svart 30.Mars.2011 Del på Facebook Svart 30.Mars.2011 Se side 113 i Vetuskatalogen som du finner her. Sitér dette innlegget Medlem i RS. Har båtførerbevis fra 1989 Båt: Bavaria 31AC Tidligere: Happy 27 Link to post
marius Svart 30.Mars.2011 Del på Facebook Svart 30.Mars.2011 Prøv Ilas , de mener jeg skal ha en slik i Marelon. Sitér dette innlegget Link to post
Sitrin Svart 30.Mars.2011 Del på Facebook Svart 30.Mars.2011 Var borte i noe lignede på nitti tallet hvor vannet i huset ble stengt når det ikke var bevegelse i huset(etter 90 minutter). Styresystemet var en patentert løsning med en presostat som målte trykkforandringen i boligen når ventilen var stengt. Ventilen ble styrt av 12V. Så konklusjonen er at det har tidligere blitt laget (og muligens i dag), men styresystemet (alarmen) produseres ikke lengere selv om det var en genial løsning. Sitér dette innlegget Båter: Delta seiljolle, Selco 13, Europa seiljolle, Trebåt (Øvre Tune ett eller annet) Laser seiljolle, GH 14, With 13, Solux 760 TC (AC), Bombard Tropic, Master 820, Flem 350, Galeon 390, Mercury Rib Medlem i Redningsselskapet Båtplass i Råde båtforening Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.