MajorAndy Svart 8.Juni.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2015 Jeg tænker at energien absorberes på alle sider. Og ja, det er den lille scanstrut jeg har monteret. Sitér dette innlegget Link to post
MajorAndy Svart 8.Juni.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2015 Her er et foto af båden fra siden. som man ser, så sidder targaen ret lavt i forhold til fly'en. Den gamle radar på billedet var jo højere end den nye, da den sad oven på radarmotoren. Når jeg ser det sådan er det tydeligt, at der hverken er plads til 25 eller 12,5 graders strålebredde her...: Sitér dette innlegget Link to post
Havlengt Svart 8.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2015 Ja, du gjorde rett i den montasje-endringen der.. Greit med optimal montering når ein først legg kapital i dyrt utstyr. Men, eg må sei det; Eg synes båten din kledde den åpne radaren betre... Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 8.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2015 ... Men, eg må sei det; Eg synes båten din kledde den åpne radaren betre... Da er det jo bare for Major Andy å investere i den nye Halo radaren til Simrad! Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 8.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2015 Da må han oppgradere fra NSS12 til NSS12 Evo2 også... Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 8.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2015 Da må han oppgradere fra NSS12 til NSS12 Evo2 også... Jepp, I know Sitér dette innlegget Link to post
MajorAndy Svart 8.Juni.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2015 Funktion frem for æstetik...og økonomi frem for alt Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 8.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2015 Når ble båt økonomi?? Sitér dette innlegget Link to post
Havlengt Svart 9.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2015 Da må han oppgradere fra NSS12 til NSS12 Evo2 også... Abbor: Kan du ausa litt av kunnskapen din og forklara prinsipp og fordelar med "Halo" konseptet? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.