Jump to content

Kosterpåske?

Mariell

Recommended Posts

Mange som har tenkt seg til Koster/Kostersund i påsken?

Prøver i år igjen. De 2 siste påskene har det desverre skjært seg.

Satser i år på en tur over fjorden torsdag/Fredag før Palmesøndag. En tur innom Strømstad og så over til Koster for noen dager.

Redigert av Mariell (see edit history)

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Ja vi tenkte også på en tur til Koster i påsken, men jeg jobber de første dagene. Så onsdag reiser vi nok til Strømstad så en tur til koster skjærtorsdag. Men hvis motet svikter så blir vi i Holmsbutraktene.. :cheers_wine:

Torkild, kaptein på Sumi II Askeladden 525 2009 mod. Askeladden 605 2010 mod. Agder 840 2010 mod.

Marex 350 Scandinavia 2007 mod. Med VP D6 350.

Medlem av Øvre Bragernes Motorbåtforening - Medlem av KNBF - Medlem av KystPatruljen og OslofjordensFriluftsråd "Blå Vimel=Blå bøye"

Høres ut som det blir fullt i Kostersundet i påsken. Håper det blir en liten plass til meg og Chanty også. Drar nedover for bunkring i Strømstad på mandagen tenker jeg, så blir det vel et eller annet sted syd for Koster før vi prøver å få plass i Kostersundet når selve påskehelgen setter inn.

Redigert av Skipet 5 (see edit history)

/per

ååå det tenkte ikke jeg på Zandra...Det er kanskje hirarki her oxo :thumbsup:

Torkild, kaptein på Sumi II Askeladden 525 2009 mod. Askeladden 605 2010 mod. Agder 840 2010 mod.

Medlem av Øvre Bragernes Motorbåtforening - Medlem av KNBF - Medlem av KystPatruljen og OslofjordensFriluftsråd "Blå Vimel=Blå bøye"

gjelder det til og med 350, eller fra 350 hk

Men hva gjør vi som har under 50 innlegg

Aiaiai ikke bra, det kunne kanskje være en idè å poste som en gal de neste ukene, husk på at om det blir hard belastning på strømanlegget på koster så blir kontaktene til de med under 1000 innlegg nappet ut først så de med over 1000 kan få kjørt varmtvannstank og vaffeljern :giggle:

De fleste ligger vel her:

koster.jpg

Redigert av Enzo (see edit history)

Integrering er faktiskt viktig i dagens samfunn :cheers_wine: :cheers_wine:

Trur det blir sjette eller sjuende året på rad vi tar Kosterpåske isåfall. Skjønt, med ny båt i år har vi en åpen scedule. Vi drar ihvertfall sørover fjorden for å gjøre oss kjent med manøvrering og utstyr ombord og kanhende havner vi i Kostersundet på tirsdag/onsdag eller så? Vi får se.

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Isen har dratt seg sammen 5 cm siden søndag,er nå kun 25cm.Så holder den denne farta, så blir det Koster for 6-7 året på rad.Men selvsagt innom Strømstad først,så tipper Koster mandag-tirsdag .Men høres over fult ut innen den tid,så vi sjekker når den tid kommer på 77 :cheers_wine:

Tine IV

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Jeg trøster meg med at den nye snøen tærer på både is og gammel snø, mager trøst....

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...