PR Fender Startet 30.Mars.2011 Link til dette innlegget Startet 30.Mars.2011 Er det mange som planlegger å feire påska på Jomfruland? Puben var vist oppe også. Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 30.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2011 Jobbepåske i år, hele påsken. Sitér dette innlegget Link to post
PR Fender Svart 30.Mars.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2011 uff da Hansi Sitér dette innlegget Link to post
Elmer Svart 30.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2011 Hei, Pr! Lenge siden. Jeg håper at neste runde med båttreff blir en annen dag en onsdag; hadde vært veldig hyggelig med et pubtreff igjen! Når det gjelder påsken, så det en liten periode ut som at jeg for første gang ville få ut båten i påsken. Nå blir det likevel til at vi reiser på familiebesøk i påsken i år også. Men så fort som mulig etter påske går skuta på vannet. Skulle vi rett og slett forsøkt i år å gjøre alvor av planene om et baatplassentreff på sjøen? Uansett; ønsker deg en nydelig påske på vannet - blir sikkert superdeilig! Sitér dette innlegget Link to post
PR Fender Svart 31.Mars.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2011 Ja Elmer, kansje gjengen blir med på torsdag igjen. De serverer jo ikke onsdagsbiffen lenger. Treff på vannet hadde vært morro å få til Sitér dette innlegget Link to post
Snekker'n Svart 31.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2011 Har båten på land ved Hellefjorden. Ringte i dag og fikk greie på at det var masse snø og is der fortsatt. Tviler på at båten kommer på vannet til påske - dessverre! Sitér dette innlegget Buster X med Yamaha 70 Link to post
PR Fender Svart 1.April.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.April.2011 Det er mye is her og snekkern, men jeg satser på mye varme fremover! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.