Jump to content

Bluechart G2, Hvor langt vest for Kristiandsand går skille.

ravddo

Recommended Posts

Dette kommer vel litt an på om du velger G2 vision eller G2.. Det jeg hadde mener jeg ikke hadde noe info rett vest av Kristiansand... men det kartet som dekker ned til Tysdkland heter vel EU710L.. og dette tror jeg ikke har dekning så mye løengere vest en K.sand..

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Det som går til tyskland og stopper etter kristansand heter HEU710L - Denmark, Skagerrak & Kattegat

Det finnes et enda større kart også HEU800X - The Nordics

Ja det er dette kartet jeg vurderer å kjøpe da det dekker planlagt ferietur i sommer. Jeg lurte bare på hvor langt vest det faktisk virker. Desverre dekker haugesund-oslo-gøteborg ikke planlagt ferietur. Men jeg har papirkrt og det klarer jeg meg lenge med. Men siden jeg fikk den plotteren. Skal nok også bli et nyttig hjelpemiddel ved regattaseiling på nattestid.

Dette kartet hadde vært ideelt men det er feil kortype kun for bærbare. (kun mini SD kort)

Plotteren støtter kun G2, ikke vision

Redigert av ravddo (see edit history)

Plotteren støtter kun G2, ikke vision

Det enkleste er jo da og kjøpe HEU800X - The Nordics, da er det ikke noe mere å lure på.. dette koster bare 426USD og kan kjøpes over nett.... last rett ned på SD brikken

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Det enkleste er jo da og kjøpe HEU800X - The Nordics, da er det ikke noe mere å lure på.. dette koster bare 426USD og kan kjøpes over nett.... last rett ned på SD brikken

Plotteren tar kun Garmin kort. Ikke SD. SD er kun for bærbare gps/plottere.

Hvis noen har G2 kort med grense på Kristiandand hadde det vært fint å vite hvor langt vest for kristiandsand den faktisk går.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...