ravddo Startet 30.Mars.2011 Link til dette innlegget Startet 30.Mars.2011 Det finnes flere alternativer på dekningsområdet. Jeg har en Garmin 298 som jeg har fått som mangler kart. Jeg lurer på hvor langt Vest for Kristiandsand dekker kartet når man velger feks Kristiandsand-Oslo-Gøteborg. Dette er litt irriterende for vi som bor i Søgne. Jeg kunne tenke å kjøpe meg et kart som gikk ned til tyskegrensen. Sitér dette innlegget www.teamzephyr.blogspot.com Link to post
Sydvesten Svart 31.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2011 Dette kommer vel litt an på om du velger G2 vision eller G2.. Det jeg hadde mener jeg ikke hadde noe info rett vest av Kristiansand... men det kartet som dekker ned til Tysdkland heter vel EU710L.. og dette tror jeg ikke har dekning så mye løengere vest en K.sand.. Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Cirion Svart 31.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2011 Det som går til tyskland og stopper etter kristansand heter HEU710L - Denmark, Skagerrak & Kattegat Det finnes et enda større kart også HEU800X - The Nordics Sitér dette innlegget Link to post
ravddo Svart 31.Mars.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2011 (redigert) Det som går til tyskland og stopper etter kristansand heter HEU710L - Denmark, Skagerrak & Kattegat Det finnes et enda større kart også HEU800X - The Nordics Ja det er dette kartet jeg vurderer å kjøpe da det dekker planlagt ferietur i sommer. Jeg lurte bare på hvor langt vest det faktisk virker. Desverre dekker haugesund-oslo-gøteborg ikke planlagt ferietur. Men jeg har papirkrt og det klarer jeg meg lenge med. Men siden jeg fikk den plotteren. Skal nok også bli et nyttig hjelpemiddel ved regattaseiling på nattestid. Dette kartet hadde vært ideelt men det er feil kortype kun for bærbare. (kun mini SD kort) Plotteren støtter kun G2, ikke vision Redigert 31.Mars.2011 av ravddo (see edit history) Sitér dette innlegget www.teamzephyr.blogspot.com Link to post
Sydvesten Svart 31.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2011 Plotteren støtter kun G2, ikke vision Det enkleste er jo da og kjøpe HEU800X - The Nordics, da er det ikke noe mere å lure på.. dette koster bare 426USD og kan kjøpes over nett.... last rett ned på SD brikken Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
ravddo Svart 31.Mars.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2011 Det enkleste er jo da og kjøpe HEU800X - The Nordics, da er det ikke noe mere å lure på.. dette koster bare 426USD og kan kjøpes over nett.... last rett ned på SD brikken Plotteren tar kun Garmin kort. Ikke SD. SD er kun for bærbare gps/plottere. Hvis noen har G2 kort med grense på Kristiandand hadde det vært fint å vite hvor langt vest for kristiandsand den faktisk går. Sitér dette innlegget www.teamzephyr.blogspot.com Link to post
Una Svart 31.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2011 Hei Kanskje du kan finne det ut her ? Garmin områdedekningskart Sitér dette innlegget "Der forsvant den oppblåsbare, ....helium var en dårlig ide." Link to post
Cirion Svart 31.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2011 Er da bare å se på dekningskartet på linkene jeg oppgav... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.