Trophy Startet 31.Mars.2011 Del på Facebook Startet 31.Mars.2011 Kunne tenkt meg en tur innover fjorden....Strandafjellet frister med sine nye stolheiser og restaurant. Tenkte at Ikornes kunne være en bra base. Lave fjell så solen kommer tidlig og går sent hvis det blir pent vær Noen andre som skal på påsketur ? Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Lazyjack Svart 31.Mars.2011 Del på Facebook Svart 31.Mars.2011 Turen fra Ikornnes til Strandafjellet er tung(med båt). Sitér dette innlegget Link to post
Burgermeister Svart 31.Mars.2011 Del på Facebook Svart 31.Mars.2011 Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 31.Mars.2011 Del på Facebook Svart 31.Mars.2011 tidligere i vinter, før nyttår, snakka vi sunnmøringer her på PB, om et treff ihvertfall nærmere sommeren. tenke faktisk på det i går kveld igjen.. Jeg har ikke båten på sjøen enda, men kom i modus etter et besøk hos Gulliksen i går ettermiddag :) Båten sjøsettes første uka i mai, så fra da er jeg klar. Sitér dette innlegget Link to post
S/Y Emma Svart 31.Mars.2011 Del på Facebook Svart 31.Mars.2011 Sunnmørstreff er eg med på, med mindre det er i pinsa Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
haggen Svart 31.Mars.2011 Del på Facebook Svart 31.Mars.2011 Ja, det er iallefall planen å ta noen dager på sjøen i påsken, men litt værforbehold fra vår side. Har ikke helt funnet ut hvor vi drar, men mulig vi tar en tur nordover.. BP treff på sunnmøre blir jeg med på så sant det klaffer.. Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 1.April.2011 Del på Facebook Svart 1.April.2011 Skal vi da si det slik at det åpnes en ny tråd som kan kalles "BP-treff sunnmøre2011" etterhvert, eller sågar med en gang, hvor vi kan ha en tankemyldring om sted og tid for et treff når majoriteten har fått båtene sjøklare? Godt initiativ av trådstarter Trophy å få ballen til å rulle litt her og nå :) -de som ikke har fått seg BP-vimpel bør vel tenke på det snart :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.