Oddi70 Startet 31.Mars.2011 Del på Facebook Startet 31.Mars.2011 Hei Etter mange år uten båt har jeg nå gått til innkjøp av ett lite leketøy. Styring, elektriske koblinger etc er i vill uorden, og for å få det sammen skulle jeg gjerne hatt koblingsskjema for starter, lading etc. Er det noen her inne som har slikt tilgjengelig? Sitér dette innlegget Link to post
68 GT Svart 31.Mars.2011 Del på Facebook Svart 31.Mars.2011 Har du årsmodell? Har div gamle servbøker stående. Kan sikkert kopiere og sende deg om jeg har til din modell. Sitér dette innlegget Ekte mannfolk bruker lastebildekk som fendere........ Link to post
Oddi70 Svart 31.Mars.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Mars.2011 Det er en 2004 modell, 2 sylindret 2 takter. Ville vært flott Sitér dette innlegget Link to post
68 GT Svart 31.Mars.2011 Del på Facebook Svart 31.Mars.2011 Så nytt ja,det skal jeg ha. Send meg en IM med adresse,så skal vi se om det ikke dukker opp noe i postkassa. Sitér dette innlegget Ekte mannfolk bruker lastebildekk som fendere........ Link to post
adeneo Svart 31.Mars.2011 Del på Facebook Svart 31.Mars.2011 Dette har GT68 kontrollen på, men hvis ikke jeg husker feil er koblingskjemaene litt forskjellige dersom du har fj. kontroll, power trim osv. så det hadde kanskje vært greit å opplyse om? En raskt sjekk viser at jeg har opp til 25hk i DT det året, men kun skjema for DF i 30hk, (3 sylindret), og det er nok ikke helt likt! Sitér dette innlegget Link to post
Oddi70 Svart 4.April.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.April.2011 Da er skjemaene kommet. Nok en gang: Tusen takk for hjelpen Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.