sveini 95 Startet 31.Mars.2011 Del på Facebook Startet 31.Mars.2011 hei Jeg fikk forsikringsregningen i dag. Der sto det denne gang at båten ikke dekkes i perioden 01.10 til 15.03 så lenge båten ligger på vanne den måtte tas opp, og riggen på seilbåter måtte den. Jeg har båten ute hele året siden det er isfritt runt båten... ( som oftes) nå har jeg ikke lest alt enda men har hørt at det kan være fare for at løfte ikke dekkes heller... Har dere noen forslag til andre forsikringsselskap? eg har nå if. Sitér dette innlegget Link to post
Kjappfot Svart 1.April.2011 Del på Facebook Svart 1.April.2011 Kontakt If og be om utvidet dekning. Det er større risiko med løft og opplag på land om havnen er isfri. Sitér dette innlegget Heller lite, men lekkert laget Link to post
Lazyjack Svart 1.April.2011 Del på Facebook Svart 1.April.2011 Ta en kikk på den nye seilerforsikring.no (nei, jeg jobber ikke der...) Sitér dette innlegget Link to post
shaukaas Svart 1.April.2011 Del på Facebook Svart 1.April.2011 ...eller Pantaenius? Skikkelig yachtsforsikring, med svært gode vilkår! Sikkert ikke de rimeligste, men gode vilkår! Sitér dette innlegget Link to post
BØstrøm Svart 1.April.2011 Del på Facebook Svart 1.April.2011 Jeg fikk beste tilbud av Bavaria via en Broker. Her kunne båten ligge ute hele året også. Sitér dette innlegget Link to post
jernkjøl Svart 1.April.2011 Del på Facebook Svart 1.April.2011 Jeg har Trygg, gamle Vesta og har kun positive erfaringer med dem både når det gjelder skadeoppgjør og pris på forsikring. De har ingen begrensning for når båten kan ligge ute, eller at mast må av under opplag. Dette gjelder i hvert fall min forsikring som jeg gikk nøye i gjennom sist uke for å avdekke evnt. skjulte mangler i dekningen. Tidligere hadde Vesta begrensninger i forsikringen for når båten var dekket, men de fleste av disse er opphevet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.