Jump to content

valg av nytt forsikringselskap til seilbåt

sveini 95

Recommended Posts

hei

Jeg fikk forsikringsregningen i dag. Der sto det denne gang at båten ikke dekkes i perioden 01.10 til 15.03 så lenge båten ligger på vanne den måtte tas opp, og riggen på seilbåter måtte den. :headbang: Jeg har båten ute hele året siden det er isfritt runt båten... ( som oftes) nå har jeg ikke lest alt enda men har hørt at det kan være fare for at løfte ikke dekkes heller...

Har dere noen forslag til andre forsikringsselskap? eg har nå if.

Jeg har Trygg, gamle Vesta og har kun positive erfaringer med dem både når det gjelder skadeoppgjør og pris på forsikring. De har ingen begrensning for når båten kan ligge ute, eller at mast må av under opplag. Dette gjelder i hvert fall min forsikring som jeg gikk nøye i gjennom sist uke for å avdekke evnt. skjulte mangler i dekningen. Tidligere hadde Vesta begrensninger i forsikringen for når båten var dekket, men de fleste av disse er opphevet.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...