Superkul Startet 1.April.2011 Link til dette innlegget Startet 1.April.2011 sitter og leter opp hva som er vanlig følger med en ny suzuki df 140 overligger 2009/10 mod leser rundt til øyet blir vått men finner ikke noe brosjyre eller bilder av hva slags instrumenter etc hydr styring regner jeg ikke er med men alt det andre - propell gear/gass hendel ledningsnett måler/målere noen som vet og evnt linker til bilder o.l ?? har spurt der jeg skal handle men han svarer på alt annet en hva som følger og ikke ........ - mulig jeg er utolmodig og sær men jeg er nyskjerrrig på hva som følger den pakka som standard Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Superkul Svart 1.April.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.April.2011 ingen som vet hva en ny motor inneholder??? han selgern var ikke der i dag og da blir det vanskelig og få svar Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
dodgevan Svart 1.April.2011 Link til dette innlegget Svart 1.April.2011 Jeg kjøpte ny 115 suzuki i 98` da fulgte propell,bensinkanne,instrumenter,full el kabling ,gass og gear kontroll med. Tror jeg måtte kjøpe gass og gear wire løst da dette må ha riktig lengde.Allt lå i den store kassa motoren kom i. Lykke til med ny motor. Sitér dette innlegget Link to post
ibizafan Svart 1.April.2011 Link til dette innlegget Svart 1.April.2011 1.trimåler 2.turteller 3.alupropell 4. kontroll box 5.bensinslange 6.full el kabling. gass og gir kabeler følger ikke med. Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
Superkul Svart 1.April.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.April.2011 tusen takk for svar da er det slik jeg ble forespeilet og trodde - gear/ gass er jo forskjellige lengder ja.... men til suzukien er det standard kabler som jeg får på fks maritim eller båtbua e.l?? noen som vet hvordan instrumentene ser ut - finner ikke et j%¤/#¤/la bilde eller noe på nett Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
ibizafan Svart 2.April.2011 Link til dette innlegget Svart 2.April.2011 se suzuki sverige.dem er hvit ganske fine. søk på båter med suzuki på finn. Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
Superkul Svart 2.April.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.April.2011 ja hvite med sølvring fine .... men følger det med en turteller med varselamper og thats it eller flere tro?? ser det er 2 store og to små på de fleste men om det er montert ekstra vet jeg ikke Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Rolf Svart 2.April.2011 Link til dette innlegget Svart 2.April.2011 Fulgte med 3 stk til min, turteller m/varsellamper, logg (knopmåler) og en mindre tiltindikator Sitér dette innlegget Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
Superkul Svart 3.April.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.April.2011 (redigert) ok takk for svar - blir spennende og få ny motor blir deilig og ha noe nytt for engangskyld - digg og kunne ha ro i magan selv om gamle yamahen siver fint enda egentlig veldig rart at dem ikke har mere bilder av bla instrumenter osv -når dem er så fine er det jo endel av helhetsinntrykket Redigert 3.April.2011 av Jarle B (see edit history) Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Superkul Svart 4.April.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.April.2011 blir ikke klok på forhandleren - lurer på og hoppe over heller se neste korsveg maken til selger har jeg ikke vært borti noen gang lurer på å legge ut fullt navn på sjappa svarer ikke konkret på tingene jeg spør om - må hele tiden gjenta meg selv ringte han på fredag og da skulle han holde av motoren slik at jeg fikk overført penger osv så spørte jeg han for endte gang om hva innstrumenter etc hva som følger med og han svarer : Ny 2011 mod komplett m, box Sid 2 x instrumenter turteller + tiltmåler Dett er siste svar ??????? WAF!!! nå var det plutselig en ny 2011 og enda bare fått ca 1500 i frakt er det en måte og forlange mere etterpå når pengene har tikket inn på kontoen dems?? jeg gir opp - endelig skal handle noe nytt også blir man behandla som en idiot tar vel 3 mnd før jeg får den også vel Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.