Julie III Svart 5.April.2011 Del på Facebook Svart 5.April.2011 Linken funka no hos meg... Skriv "yacht dropped" i søkefeltet på youtube. Da ser dere at ikke alt her i verden som er photoshoppet, selv om det set utrolig ut Funker ikke hos meg heller. Kommer også til en oversikt. Enig i at mye utrolig skjer, men bildet vi snakker om her er helt klart shoppet... @mateco Videoen ligger her inne et sted på BP (muligens under nyheter). Dette var sjøsetting fra et skip hvor stroppen røk eller rettere sagt båten gled ut av stroppen. Videoen og bildet ikke er jo uansett ikke av samme "situasjon" selv om bildet hadde vært ekte. Mulig jeg er sær, men liker nå de ekte bildene best jeg da... Sitér dette innlegget Link to post
Knert1 Svart 5.April.2011 Del på Facebook Svart 5.April.2011 (redigert) Var på kanaltur i 2008 og i Tyskland er det slik at du må ha båtførerbevis for alt over 5hk. Jeg lå i gjestehavn og tok bilder av alle båter med > 5HK. Samt en "litt overmotorisert". Redigert 5.April.2011 av Knert1 (see edit history) Sitér dette innlegget Lider av Nauticomani. Tar ikke noe for dette, lar det bare stå til. Link to post
Jawik Svart 5.April.2011 Del på Facebook Svart 5.April.2011 Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Bearded Beast Svart 5.April.2011 Del på Facebook Svart 5.April.2011 kansje man burde sette 10 hk regelen for de yngste til 5 hk her også så slapp en dette evige maset om 10 knop. liten båt med 9.9 går som kjent mye fortere enn 10 knop Sitér dette innlegget Link to post
JubaTuba Svart 5.April.2011 Del på Facebook Svart 5.April.2011 Sitér dette innlegget Seiler med langturdrømmer Link to post
JubaTuba Svart 5.April.2011 Del på Facebook Svart 5.April.2011 Sitér dette innlegget Seiler med langturdrømmer Link to post
tomzern Svart 6.April.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.April.2011 Sitér dette innlegget Oppussing av min Draco 1700TL Link to post
Jawik Svart 6.April.2011 Del på Facebook Svart 6.April.2011 Har de ikke lært av Svenske WASA Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
tomzern Svart 6.April.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.April.2011 http://www.youtube.com/watch?v=3goRfcrj1WA&feature=related ER DET MULIG!? Sitér dette innlegget Oppussing av min Draco 1700TL Link to post
MajorAndy Svart 6.April.2011 Del på Facebook Svart 6.April.2011 Et klassisk Dansk-Norsk fail: Oslo-København-færgen Prinsesse Margrethe rammer lige ind i Kullen i '71: Andy Sitér dette innlegget Link to post
tomzern Svart 6.April.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.April.2011 hihihihi:P Sitér dette innlegget Oppussing av min Draco 1700TL Link to post
tomzern Svart 6.April.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.April.2011 DOH Sitér dette innlegget Oppussing av min Draco 1700TL Link to post
sap_2000 Svart 1.Mai.2014 Del på Facebook Svart 1.Mai.2014 Apostelens thruster :-) Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Lars H. Svart 1.Mai.2014 Del på Facebook Svart 1.Mai.2014 Å "tro" skal en gjøre i kirken! Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Vilma Benita Svart 3.Mai.2014 Del på Facebook Svart 3.Mai.2014 (redigert) Oh f... Redigert 3.Mai.2014 av 4_Vinder (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh,SY Vilma Benita, Beneteau Oceanis 43, (Tidligere 4_Vinder) Link to post
Vilma Benita Svart 3.Mai.2014 Del på Facebook Svart 3.Mai.2014 Hvem tok tilhengeren min? Sitér dette innlegget Mvh,SY Vilma Benita, Beneteau Oceanis 43, (Tidligere 4_Vinder) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.