Jump to content

Hvor kjøpe billig bra båtstereo båtstereo?

Stormway F-23

Recommended Posts

Hei

Vi monterte en Boss kjøpt på Seatronic til ca 1800,- i fjor som vi monterte i Balticen.

De har den på Maritim også og denne er for båt. Hos oss står den ute i carbin og det går helt fint.

Jeg ville ikke ha med CD-spiller pga fukt og slipper plater slengende, og denne har ALLE andre muligheter, I-pod som monteres bak avtagbart frontpanel,stic,minnekort...Den har også fjernkontroll

Svært god RDS-radio og god lyd-effekt, og nei, jeg selger ikke disse men kan varmt anbefale denne!

Lykke til!

Redigert av Odd H (see edit history)

Jeg kjøpte nettopp en radio med usb og sd-kortleser på claes Ohlson til 499 kroner. Den har også fjernkontroll. Monteres stereoen slik at den ikke utsettes for vannsprut så er det vel ikke behov for maritim utgave, spesielt når det ikke er cd-spiller. cd er jo på tur ut uansett. Lyden er bra den med høytalere fra Biltema til 269 kroner.

Mye billig og greit nok her,men hva når DAB blir innført?

Er selv på jakt etter noe, og foreløpig har jeg bare sett Seatronic sitt tilbud som snart kommer i butikken.

Men de visste ikke om den typen "husket" alle programmerte kanaler etter strømbrudd.

Jeg er av den typen som legger "alt elektrisk dødt" i hjemmehavn.

Hadde en JVC i "gamlebåten" som taklet dette så jeg vet det går an.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...