Draco20DC Startet 2.April.2011 Link til dette innlegget Startet 2.April.2011 Nå ble jeg plutselig i tvil, og har søkt i forumet og sjekket manualen, men jeg er ikke sikker på om sylinder 1 er lengst akter eller lengst frem i båten??? Trodde det var lengst akter...?? Noen som har peiling på dette, og kan slå fast en gang for alle!!?? Sitér dette innlegget Link to post
OliverX Svart 2.April.2011 Link til dette innlegget Svart 2.April.2011 Teller vel sylindre fra venstre? Altså sylinder 1 helt til venstre Er i vertfall det eg har hørt, men kan hende eg tek feil... Sitér dette innlegget Link to post
FjordHT Svart 2.April.2011 Link til dette innlegget Svart 2.April.2011 Teller vel sylindre fra venstre? Altså sylinder 1 helt til venstre Er i vertfall det eg har hørt, men kan hende eg tek feil... Er det når du står på styrbord eller babord for motoren? Mener det er samme som på aq1145 og manualen finner du blandt dokumentene. Er 80%sikker på at det er den nærmest reimhjulet. Sitér dette innlegget Link to post
Draco20DC Svart 2.April.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.April.2011 Ignition system Cylinder marking ...................... No 4 closest to the flywheel Denne er hentet fra manualen til aq151, og jeg ble litt usikker på hva det betyr... "flywheel"?? Ellers er jeg sikker på at første post fra André Storøy her er ganske forvirrnde ja.....!! men du skal ha takk for at du gidder å svare Sitér dette innlegget Link to post
Birchwood 320 Svart 2.April.2011 Link til dette innlegget Svart 2.April.2011 Da blir det som eg husker. nr 1 er lengst framme på motor mot damper. Vannpumpe. nr 4 lengst bak mot svinghjul/startkrans Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
FjordHT Svart 2.April.2011 Link til dette innlegget Svart 2.April.2011 Ignition system Cylinder marking ...................... No 4 closest to the flywheel Denne er hentet fra manualen til aq151, og jeg ble litt usikker på hva det betyr... "flywheel"?? Ellers er jeg sikker på at første post fra André Storøy her er ganske forvirrnde ja.....!! men du skal ha takk for at du gidder å svare Flyweel er svinghjul på norsk :) resten har birchwood svart på, altså samme som jeg sier, lengre opp Sitér dette innlegget Link to post
OliverX Svart 2.April.2011 Link til dette innlegget Svart 2.April.2011 Ser no at eg uttalte meg litt uklart, men ser ut som at dykk kom fram til ei løysing på det. Fortsatt god kveld til dykk alle! Sitér dette innlegget Link to post
Draco20DC Svart 2.April.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.April.2011 Bare for å være helt sikker!! , nummer 1 er nærmest register-reim og varmeveksler osv. og nummer 4 er nærmest hekken, startmotor osv... (burde sikkert ikke holde på med dette nå!! :-) Sitér dette innlegget Link to post
FjordHT Svart 2.April.2011 Link til dette innlegget Svart 2.April.2011 (redigert) det stemmer :) Å god kveld til deg også Andre :) Redigert 2.April.2011 av lite (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.