Draco20DC Startet 2.April.2011 Link til dette innlegget Startet 2.April.2011 Trenger en havnekalesje til min Draco. Noen som har peiling på hvor man kan få tak i dette uten å snakke med HH. De er bare litt for dyre...!!! Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 2.April.2011 Link til dette innlegget Svart 2.April.2011 (redigert) Tja, det er Windy som har rettighetene til Draco, så du må i så fall gå igjennom de dersom du skal ha HH kalesje til Draco. Jeg har selv akkurat bestilt en kalesje til en Draco fra Windy, sjekket først rundt med alle de vanlige, Oscar Meier, Alf Hansen osv. og fikk en pris hos Windy som var omtrent halvparten av det de andre skulle ha for tilsvarende kalesje, så jeg synes ikke det var dyrt. Må legge til at Alf Hansen var den som var rimeligst av de andre, mens Meier syr sine kalesjer med det gylne skinn, i hvertfall ut i fra prisen, men Windy var billigst, og kalesjen syes hos HH nå. Det kan selvfølgelig være at det stiller seg annerledes med havnekalesje? Redigert 2.April.2011 av adeneo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.