Mamma Mia Svart 6.April.2011 Link til dette innlegget Svart 6.April.2011 Til den prisen hadde jeg definitivt gått for Cobra plotteren. På det nye C-map kartet som kommer ut i sommer, er det også glimrende muligheter for 3D visning. Denne skal visstnok også støtte dette. Sitér dette innlegget Link to post
Mamma Mia Svart 6.April.2011 Link til dette innlegget Svart 6.April.2011 Til den prisen hadde jeg definitivt gått for Cobra plotteren. På det nye C-map kartet som kommer ut i sommer, er det også glimrende muligheter for 3D visning. Denne skal visstnok også støtte dette. Sitér dette innlegget Link to post
MKane Svart 29.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2011 Jeg har en 526s, fungerer utmerket, men etter bare få dagers bruk ble sporloggen full, noen som har en ide om det er feil eller rett og slett ikke nok minne i den event. at jeg bruker feil innstillinger? Jeg har også en garmin colorado som jeg har brukt flere år uten at loggen har blitt full. Blue chart g2 vision er bare et fantastisk kart. Sitér dette innlegget Link to post
larss Svart 30.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2011 Hei Min favoritt, om det er stor eller liten skjerm er Garmin. Disse har en enkel meny uten for mye "knapper" og som en ser på div. tester kommer de somregel høyt opp. Men uansett merke eller pris, ta deg en tur til en båtbutikk og trykk og lek litt med de forskjellige modellene, så finner du kanskje noe du liker :) Lykke til. Lars Sitér dette innlegget Link to post
Gnu Svart 30.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2011 Kjøpte nylig en Garmin 521 på Maritim.no, og er kjempefornøyd ! Kan anbefalest Sitér dette innlegget Link to post
enter4u Svart 31.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2011 Det ble innkjøp av en Garmin 421 på meg. Likte veldig godt "Autoguide"-funksjonen Sitér dette innlegget Link to post
HenrikOrrskär Svart 31.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2011 Hei! Kan anbefalle Interphase! Denne plotteren har vi hatt i 2 sesonger. Mye bra plotter for pengene her, og med C-Map fungerer den glimrende. Skjermen er stor for å være en liten plotter og god, også i sol. Kan anbefalles! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.