Jump to content

Baby blake toalett, hvorfor så himla dyrt ?

Enzo

Recommended Posts

Jeg begynte å stusse litt på prisen på dette toalettet http://www.mailspeedmarine.com/toilet-systems/blakes-lavac-taylors/baby-blake-deluxe-toilet948403.bhtml

Er i prat med en kar om en båt og han har akkurat byttet ut toalettet i båten til et nytt og siden det sto en slik baby blake originalt så måtte han ha inn et likens. Det kostet 30000.- må si jeg ble litt rasketover

Er dette toalettet spesielt mye bedre enn en jabsco til 2lapper, er det noen som vet hva som er grunnen til den himla prisen ?

Vakkert.

Holder du på å konvertere til Trawler Enzo? Likner mye på en Trawler innredning det der, dog kanskje litt trangere.:giggle:

Hvorfor i all verden måtte han bytte ut hele dassen til over 30000,-? Forøvrig en vanvittig pris for ei ramme.

Regner med at det er mulig å få spareparts ned til hver minste detalj til den gullramma der.

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

• 5 år senere...

Hva er det så er så bra med disse dassene bortsett fra at dem ikke går ut av produksjon de første 200år?

Noen her som har eller har prøvd en sånn driter?

Jeg har en blakes taylors 030 komfyr og en 068 parafinovn som jeg nå skal montere i skuta. Jeg sover ikke godt når jeg vet at det er propan ombord og jeg liker kosen med en god gammeldags parafinbrenner. Har og en mellomstor reflex danskebysse med vannslynge. Denne er litt for liten til mitt bruk så nå monterer jeg denne taylors'n i salongen som backup på kalde dager.

Om noen har deler eller hele ovner, apparater eller dass fra blakes taylors etc så er jeg interessert om det skal selges.

Mvh Jan

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...