Enzo Startet 4.April.2011 Link til dette innlegget Startet 4.April.2011 Jeg begynte å stusse litt på prisen på dette toalettet http://www.mailspeedmarine.com/toilet-systems/blakes-lavac-taylors/baby-blake-deluxe-toilet948403.bhtml Er i prat med en kar om en båt og han har akkurat byttet ut toalettet i båten til et nytt og siden det sto en slik baby blake originalt så måtte han ha inn et likens. Det kostet 30000.- må si jeg ble litt rasketover Er dette toalettet spesielt mye bedre enn en jabsco til 2lapper, er det noen som vet hva som er grunnen til den himla prisen ? Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 4.April.2011 Link til dette innlegget Svart 4.April.2011 Hei Ja det er nok mykje betre. 30 000 er rimeleg i høve til tilbodsprisen på 42 000 eg fekk for eit par år sidan. (Eg svara at eg ikkje dreit pengar.) Ask Sitér dette innlegget Link to post
Frittalande Svart 4.April.2011 Link til dette innlegget Svart 4.April.2011 RM69, Jabsco, TMC.. pumpene er i eit plastmateriale. Denne dassen som vart linka til hadde pumpe i bronse. ..og var så overfæncy at det ikkje likna noko. Alt for mange detaljar å vaske spy av.. Sitér dette innlegget Evrybody can be tough.... .........in a distance..! -FDU2- Link to post
Enzo Svart 4.April.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.April.2011 (redigert) Alt for mange detaljar å vaske spy av.. Mye mulig det men den står virkelig i stil med interiøret i båten den står i. Jeg synes det er så vakkert at det er til å gråte over Redigert 4.April.2011 av Enzo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 4.April.2011 Link til dette innlegget Svart 4.April.2011 Det bildet Enzo, så ut som om det var tatt inne i en gammel huggestabbe! Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Mariell Svart 4.April.2011 Link til dette innlegget Svart 4.April.2011 Vakkert. Holder du på å konvertere til Trawler Enzo? Likner mye på en Trawler innredning det der, dog kanskje litt trangere. Hvorfor i all verden måtte han bytte ut hele dassen til over 30000,-? Forøvrig en vanvittig pris for ei ramme. Regner med at det er mulig å få spareparts ned til hver minste detalj til den gullramma der. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Enzo Svart 4.April.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.April.2011 Dassen var vel god og gammel så da var det vel greit å bytte den, han har byttet veldig mye annet inkl vinsjer,motor,elektrisk osv osv så det er vel en del av en større renovering. Og nei det er ikke en trawler, det er seilbåtenes svar på trawler Hans christian christina 43 Sitér dette innlegget Link to post
smaaen2000 Svart 6.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2016 Hva er det så er så bra med disse dassene bortsett fra at dem ikke går ut av produksjon de første 200år? Noen her som har eller har prøvd en sånn driter? Jeg har en blakes taylors 030 komfyr og en 068 parafinovn som jeg nå skal montere i skuta. Jeg sover ikke godt når jeg vet at det er propan ombord og jeg liker kosen med en god gammeldags parafinbrenner. Har og en mellomstor reflex danskebysse med vannslynge. Denne er litt for liten til mitt bruk så nå monterer jeg denne taylors'n i salongen som backup på kalde dager. Om noen har deler eller hele ovner, apparater eller dass fra blakes taylors etc så er jeg interessert om det skal selges. Mvh Jan Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 7.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2016 Nå er forøvrig prisen på Baby Blake toilet ca kr 70000,.! Sitér dette innlegget Link to post
smaaen2000 Svart 7.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2016 70.000? Hahaha ja ja Må innstallere egen alarm og gps tracking på dassen. Ringer forsikringsselskapet å sier at dassen er stjålet så får du beskjed om at båten blir kondemnert.. Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 7.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2016 Det er sikkert av usedvanlig god kvalitet, med andre ord ikke noe drit! Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 7.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2016 Det bildet Enzo, så ut som om det var tatt inne i en gammel huggestabbe! Lars H. Som eg skulle sagt det sjøl Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Herman Svart 9.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2016 Sikkert et skikkelig bra toalett. Prisen for nye pakninger er høyere enn hva en Jabsco koster... Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
Guest Avmønstret# Svart 9.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2016 Koster mer å røyke ett år. Synd jeg har sluttet for en sånn dass ville jeg gjerne hatt :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.