WertyGaius Startet 4.April.2011 Link til dette innlegget Startet 4.April.2011 Vurderer sterkt å kjøpe en Nova 24 fot seilbåt som ligger i Oslo for øyeblikket. Problemet er å transportere den til der jeg bor; Tingvoll (i nærheten av Molde/Kristiansund). Hvilke muligheter har jeg? Hva er mest prisgunstig? Kan jeg ta den på henger? Hjelp mottas med takk fra desperat båtkjøper Sitér dette innlegget Link to post
olews Svart 4.April.2011 Link til dette innlegget Svart 4.April.2011 Kan du ikke seile den hjem ? Bare du holder deg nær kysten og følger med på værmelding burde det ikke være noen utfordring, En fin tur ville jeg tro. Ole Sitér dette innlegget Ole S/Y Algol Link to post
WertyGaius Svart 4.April.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.April.2011 Jeg vil tro det er en smal sak for den som er stødig på slikt. Personlig tror jeg ikke det er noen god ide i mitt tilfelle da min erfaring er omtrent lik 0. Ellers hadde jeg faktisk hatt tid til det, og tror det ville vært en fin opplevelse! Sitér dette innlegget Link to post
SuperGnisten Svart 4.April.2011 Link til dette innlegget Svart 4.April.2011 Kan vel gjøre som denne karen: Fin fin båt transport Sitér dette innlegget sol + øl + seiling -regn = en god sommer.. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.