coronet_38 Startet 27.Oktober.2004 Del på Facebook Startet 27.Oktober.2004 Neste år vil jeg beskytte jollen for eksos , salt og surnedbør.Vil få sydd et beskyttelses trekk over jollen når den henger i davitene. Er det noen som vet om slikt kan kjøpes ferdig eller må jeg skreddersy et selv? Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 27.Oktober.2004 Del på Facebook Svart 27.Oktober.2004 skal trekkes benyttes under bruk eller bare ved lagring ? Man kan jo sy et Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
coronet_38 Svart 27.Oktober.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Oktober.2004 Har lys jolle.Under bruk i sesongen blir jollen sort av eksos og sur nedbør.Er lei av å vaske for å holde den ren. Trekket må derfor være sydd slik at man enkelt kan ta det av og på. Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 27.Oktober.2004 Del på Facebook Svart 27.Oktober.2004 A. Holo hadde en artikkel i Seilmagasinet, med bra beskrivelse av et komplett jolletrekk. Jeg kan rote frem dette, om du vil se. Jeg satser på et sånt, i løpet av 2020 eller deromkring.. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.