Bidevind Startet 5.April.2011 Link til dette innlegget Startet 5.April.2011 Jeg må bytte påfyllingsstussen på dieselslangen. Har fått ut dekksgjennomføringen og selve dieselslangen men hvordan får jeg løsnet slangen fra stussen? Det virker som den sitter som "støpt". Har prøvd med varmt vann men den er fortsatt urokkelig. Er det noen gode tips for å løsne slangen? Sitér dette innlegget Link to post
andersb Svart 5.April.2011 Link til dette innlegget Svart 5.April.2011 du får verktøy som heter slangeavdrager, kombiner gjerne med varmluftpistol. Sitér dette innlegget Link to post
jsw Svart 5.April.2011 Link til dette innlegget Svart 5.April.2011 Slangeavdrager?? Det var noe nytt for meg.. Prøvde et Google-søk, men fant ikke noe. Har du et bilde / en link? Nyskjerrig Sitér dette innlegget Det har jeg aldri gjort før, så det klarer jeg helt sikkert! (Pippi Langstrømpe) Link to post
andersb Svart 5.April.2011 Link til dette innlegget Svart 5.April.2011 (redigert) stjålet fra første og beste google images Redigert 5.April.2011 av andersb (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 5.April.2011 Link til dette innlegget Svart 5.April.2011 Hvis den skal byttes. Er det ikke bare til å bruke en skarp kniv og en avbiter å skjære og klippe slangen løs? Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Bidevind Svart 5.April.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.April.2011 Hvis den skal byttes. Er det ikke bare til å bruke en skarp kniv ...... Det er stussen som skal byttes, ikke slangen. Hadde håpet å få av slangen uten å ødelegge den, men må jeg så må jeg...... Forøvrig, takk for tipsen om slangeavdrager. Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 5.April.2011 Link til dette innlegget Svart 5.April.2011 OK. Ser det nå. Atter en gang, "Mariell les og vær sikker på at du har forstått sammensettningen av bokstaver og ord før du svarer" Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Bidevind Svart 5.April.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.April.2011 Problem løst ! Varmluftpistol, tålmodighet og rå muskelkraft gjorde susen. Takk for gode råd ! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.