Brodern Svart 5.April.2011 Link til dette innlegget Svart 5.April.2011 Oooh, tapt før man har begynt. Det må suge litt. Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
Brodern Svart 5.April.2011 Link til dette innlegget Svart 5.April.2011 De bølgene er overhodet ikke sammenlignbare med to meters bølger laget av vind i kombinasjon med strøm og bølger fra skipstrafikk og andre båter. Det er helt riktig. Dønninger kan være mye høyere enn 2 meter, og være artige å leke seg på. Drittsjø som kommer fra alle kanter er noe helt annet. Jeg var noen turer over Breiangen i fjor, og på siste turen kom dørken opp i Nordkappen. Og det gikk adskillig saktere enn 10 knop da. skulle gjerne sett en optimistjolle eller 11 foter der ute da. Da tror jeg nesten de hadde gått ned. Sjøen slo lett over framdekket på båten min ihvertfall. Så jeg gjorde noe lurt, jeg snudde. Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
Mats-gh11 Svart 5.April.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.April.2011 Kan bare ta med pappa så kjører jeg lovlig. Man kan kjøre så fort man vil i båt hvis man har en som er over 16 år som har tatt båtførerprøven. Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 5.April.2011 Link til dette innlegget Svart 5.April.2011 Han behøver ikke engang å ha avlagt båtførerprøven så lenge han er gammel nok, som meg f.eks! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
finnmarken Svart 5.April.2011 Link til dette innlegget Svart 5.April.2011 Joda Mats, du har svar på det meste ser jeg. Jeg tror du vinner hvis du tar med din pappa. Antakelig er det smart å ha litt vekt i baugen, men husk redningsvest også da Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.