Ribtjenester Startet 6.April.2011 Link til dette innlegget Startet 6.April.2011 Obs pass på grønn stake manger:) Hilsen Morten Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Bartesam Svart 6.April.2011 Link til dette innlegget Svart 6.April.2011 Den som er rett sør for Søndre Kaholmen regner jeg med Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
Lazyjack Svart 6.April.2011 Link til dette innlegget Svart 6.April.2011 Sjete er det rette navnet på denne forhøyningen. For de som ferdes i indre Oslofjord kan det også nevnes at den søndre staken på Vassholmflua også er borte og at staken på Kråkholmflua fortsatt er borte etter at den ble kjørt ned i fjor sommer. Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 6.April.2011 Link til dette innlegget Svart 6.April.2011 Kystverket er varslet angående den grønne i Drøbaksundet. Finnes som annen tråd. Faxen Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Figaro Svart 6.April.2011 Link til dette innlegget Svart 6.April.2011 Noen som vet hvor grunt det er på denne sjetéen ved siden av stakene? Er det f.eks mulig å passere den med en båt som stikker ca. 1,20m? Sitér dette innlegget Not like everybody else----owner of metal boat and plastic car (Think) + MGB 68 mod. Link to post
Ribtjenester Svart 6.April.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.April.2011 Den som er rett sør for Søndre Kaholmen regner jeg med Stemmer. Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Faxen Svart 6.April.2011 Link til dette innlegget Svart 6.April.2011 På høyvann kan du det.....om du tør, og vet hvor høyt vannet er. Dette ser du på steinene mellom småskjæra. Er det vått mellom skjæra, så har du dybde nok. Jeg tør aldri gjøre dette, selvom jeg stikker 0.9 m ned. Går jeg med sakte fart graver jeg ned endel, så vem vet. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Figaro Svart 6.April.2011 Link til dette innlegget Svart 6.April.2011 Takk for tipset Faxen. Da tror jeg at jeg holder meg mellom stakene Sitér dette innlegget Not like everybody else----owner of metal boat and plastic car (Think) + MGB 68 mod. Link to post
Lars H. Svart 6.April.2011 Link til dette innlegget Svart 6.April.2011 Noen som vet hvor grunt det er på denne sjetéen ved siden av stakene? Er det f.eks mulig å passere den med en båt som stikker ca. 1,20m? Det ville ikke jeg forsøkt meg på! Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Hilmar 2 Svart 6.April.2011 Link til dette innlegget Svart 6.April.2011 (redigert) Den grønne er borte og den røde har flyttet på seg. Redigert 6.April.2011 av Hilmar 2 (see edit history) Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
Lazyjack Svart 6.April.2011 Link til dette innlegget Svart 6.April.2011 Den grønne er borte og den røde har flyttet på deg. Meg? Sitér dette innlegget Link to post
Hilmar 2 Svart 6.April.2011 Link til dette innlegget Svart 6.April.2011 Jepp. deg! Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
Ribtjenester Svart 7.April.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.April.2011 Det er nok ikke mye den har flyttet på seg det stemte ganske bra med plotteren:) Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Master_740 Svart 7.April.2011 Link til dette innlegget Svart 7.April.2011 Den røde kan ikke ha flyttet seg mye. På nordsiden av den gjennom muren er det 8-9 meter dypt. Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 30.April.2011 Link til dette innlegget Svart 30.April.2011 Nå er begge staker på plass ved sjeteen i Drøbaksundet. Faxen Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.