enrico Svart 28.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2004 jeg lever og bor og har båten(Skilsø 33) i samme paradis som Amorosa Skjærhallen-Hvaler. resten ligger i profilen Sitér dette innlegget Link to post
MortenK Svart 28.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2004 Bor i Asker (og nå står det også under her i signaturen!) Sitér dette innlegget s/y "Arnegrut", Asker Link to post
GIH Svart 28.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2004 Bor i en liten komune som ligger mellom Bergen og Hardanger som heter Samnanger. Bruker 35 min. med bil til Bergen og med båt ca. 2 t. Til Hardanger 30 min. med bil og ca. 2,5 t. med båt. Ganske så sentralt, spør du meg!?! Geir Inge Sitér dette innlegget Link to post
JanS/EIR Svart 28.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2004 Helt enig med Perlen om at det kan være nyttig med kjennskap til alder og geografi etc vedrørende dem man konverserer med her på forumet. Ingen tvil om at dette med registrering av noen personalia er med på å garantere for at baatplassen er et seriøst og meget flott forum! Har selv lagt mye personopplysning i profil og på linket hjemmeside. Er jeg svært naiv, eller kan dette misbrukes på noe vis da? mvh Jan S Sitér dette innlegget Old fishermen never die - they only smell that way! Link to post
Festina Lente IV Svart 28.Oktober.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2004 Er jeg svært naiv, eller kan dette misbrukes på noe vis da? mvh Jan S Akkurat dette spurte jeg meg om også, før jeg fant ut at jeg kunne spørre dere. Alle som har svart virker jo positiv til dette, og har allerede lagt disse opplysningene inn i profilen sin. Men hva med dere andre, som ikke har lagt ut de ufarlige opllysningene, hva er årsaken, er det noe vi andre ikke ser, som gjør at å legge ut hvor man bor, grovt sett, og hvor gammel man er, oppleves som farlig, eller skadelig for ens integritet ?? Sitér dette innlegget Båthistorikk fra 1959: Tresnekke, 20 fot, Penta 2 sylinder, bensin. Trebåt, klinkbygget, 16 fot, Johnson 5.5 HK. Mørebas 16 fot, Johnson 25 HK. Trifoil 15 fot, Mercury 35 HK. Trifoil 17 fot, Mercury 65 HK. Myra 21, Volvo MD2B. Furuholmen 30, Farrymann 30HK. Skarpnes 30, Volvo MD40B. Broom 37 Ocean, 2x Perkins 6.356 HM. GibSea 522 Master, genoa, 96 kvm, storseil, 54 kvm, Perkins 4.236, 80 HK. Link to post
MVH Svart 28.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2004 Lura, Sandnes, Rogaland .... 5 min. å gå til havna. Sitér dette innlegget Link to post
Bertinius Svart 28.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2004 Jeg bor i Krisriansand, og har min 23 fot store Roland sjekte liggende i Drangsvannet (ca 7 km øst dra byen). Som blidet tilsier er jeg dobbelt så gammel som båten er fot. Sitér dette innlegget Link to post
henboe Svart 28.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2004 Bor på Vålerenga ( vi vinner ), og har båten på gressholmen. Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 28.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2004 ..Som blidet tilsier er jeg dobbelt så gammel som båten er fot.Ja, er det deg?! Og jeg som trodde at du brukte et bilde av Groucho Marx - en av Marx-brødrene, Amerikansk 50/60-talls film-gjøglere med slapstick-humor....... :o) Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Walter_S Svart 28.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2004 ...... Har selv lagt mye personopplysning i profil og på linket hjemmeside. Er jeg svært naiv, eller kan dette misbrukes på noe vis da?Tror ikke det, JanS - har selv også alle personalia ute, delvis i profilen, resten på hjemmesiden (som er linket fra profilen) og har ikke opplevd noe ubehagelig. Bruker mitt eget navn som nikk og er glad for at jeg ikke har brukt båtnavn til det - så ofte som jeg bytter båt! :o) Savner også stedsnavn ( i hvert fall en kommune eller i værste fall bare et fylke) i profilen til medlemmene, og kanskje også alder, men det er ikke så viktig. Spesielt når noe spør om deler eller "hvor får jeg kjøpt dette" så er det håpløst å gi noen råd, hvis profilen ikke forteller hvor i landet, vedkommende bor. Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Sebaldus Svart 28.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2004 Jeg er 25 år og bor litt sør for Bergen. For tiden jobbsøker og heltids båtmekker Sitér dette innlegget Link to post
sirius Svart 28.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2004 Hei. Bor i Fosnavåg, en småby midt mellom Ålesund og Stad. Er 37 år, har en Bayliner 2958 29 fot med 270 hk mercruiser. Jobber som maskinist på et pelagisk fiskemottak/ fryseri midt i "byen". Har båten liggende ute hele året, 3 min. gange fra huset. Ser rett ut på Stad og Svinøy fyr så her er tidvis værhart og dårleg båtvær, men med god båt så er det båtvær " alle tide" Sitér dette innlegget Akkeladden 475 Fighter / Yamaha 55 Link to post
Tine IV Svart 28.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2004 Jeg er ettersom jeg har hørt produsert i Horten og bor der . Båten min en Sandvik 28 er iværtfall produsert i Horten og bor der den også .......... Tine II Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
heira Svart 28.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2004 Hei. Har etterlyst disse opplysninger tideligere når medlemmer etterlyser hvor de for eksempel kan få kjøpt teak. epoksy eller lignende. Blir litt dumt at jeg skriver i Sarpsborg hvis vedkommende har tilholdsted i Trømsø . Nok om det, bor på en liten plass mellom Sarpsborg og :flag:Fredrikstad ,blir blandt båtvenner kalt for "ælvebåtæne" for vi har den øverste havnen før sarpefossen oppe i Glomma . Med Heira bruker jeg ca. 90 min ut til Hvaler men 120 min hjem. Er samboer , har mine og dine barn, ingen våres( det blir ingen heller).Resten står under profilen. Mvh Heira Sitér dette innlegget 30 fots johnsonkrysser,et vannbestandig møbel.Ja ja så er atter en sesong over og vi starter opp med planlegging av kommende sesong. Båt er båt og vær er vær Link to post
Plomma I Svart 28.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2004 Er 45 og har 24 fot, nedstammer fra en hvalfanger her i sandefjord Sitér dette innlegget hilsen Plomma I, roynils@online.no Link to post
ok67 Svart 28.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2004 Helt enig med Perlen om at det kan være nyttig med kjennskap til alder og geografi etc vedrørende dem man konverserer med her på forumet. Ingen tvil om at dette med registrering av noen personalia er med på å garantere for at baatplassen er et seriøst og meget flott forum! Har selv lagt mye personopplysning i profil og på linket hjemmeside. Er jeg svært naiv, eller kan dette misbrukes på noe vis da? mvh Jan S Så lenge du ikke legger ut bankkontonummer og personnummer/fødselsdato til fri benyttelse av sør afrikanske båtkjøpere i Aserbajan så skulle du vel være rimelig trygg. Du legger jo egentlig ut mindre innformasjon enn det som er tilgjengelig i telefonkatalogen eller eventuelt med et søk i offentlige registre tilgjengelig på nettet (skattelister, telefonkatalogen online etc.). Sitér dette innlegget Link to post
Intruder Svart 29.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2004 Bor i Høyanger, ei aluminiumsbygd ved sognefjorden!! Intruder Sitér dette innlegget Link to post
Sira Svart 29.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2004 Nord-Odal i Hedemark med båtplass i Fredrikstad! 18 mil til båthavna. Før hadde jeg 200 meter ned i havna i Storsjøen. Sånn blir det når saltvannslukta kaller. Sitér dette innlegget Samme hvor jeg er , bare jeg er i båten Link to post
Baywatch Svart 29.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2004 Er 28 år og bor i Sund Kommune sør på Sotra. Med hus 20-30 meter fra sjøen, og muligens egen kai etterhvert Sitér dette innlegget Link to post
TommyJ00 Svart 29.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2004 Bor i Sarpsborg, Østfold, og har båten i skjeberg på sommeren, med opplag i Sarpsborg nærmere bestemt Hannestad havna. Morn morn heira, som ligger og lukter på akterenden til GipsyGirl i opplag :lol: Er ellers helt enig i at det hadde vært fint om flere la inn i sin profil hvor de hører hjemme så vi kan se det ut fra innlegg etc.. mvh GipsyGirl Sitér dette innlegget Link to post
Amorosa Svart 29.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2004 Bor i Sarpsborg, Østfold, mvh GipsyGirl :confused:Snart Skjærhalden vel???? Sitér dette innlegget Link to post
Scand_550 Svart 29.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2004 Sunndalsøra- Møre og Romsdal. 5 minutter til havna. 33 år gammel jobber som Tømrer Hatt båt siden jeg var 13-14 år Koser meg på sjøen Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 29.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2004 Bor i Stryn i Sogn og fjordane, Er 16 år og har 66 fot båter til sammen Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 29.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2004 Bor i Stryn i Sogn og fjordane, Er 16 år og har 66 fot båter til sammen Slik skal det gjøres Per med 52 fot Sitér dette innlegget Link to post
Brannmann Svart 29.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2004 Bor i Trøndelag på Fosen i Råkvåg . Er for tiden skuteløs , noe som fremkaller abstinens. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.