Verrie Svart 30.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2004 Utfra responsen her fra medlemmene, gir det meg og sikkert admin signal om at "det ikke er så farlig" å utlevere litt av opplysninger på seg selv. Jeg har kanskje selv ikke vært så flink til å angi selv hvor jeg bor henne, men har nå endret signaturen min, se nederst. Jeg skulle ønske kanskje flere valgte å gjøre slik?? Ha en fortreffelig helg, allerede nå i dag har jeg fått oljet skapdører, bord, 2 dører, mast, hyller, stige etc., som er utplassert i den ene delen av stuen, du verden for ei tålmodig rederinne jeg har Sitér dette innlegget Link to post
Sagablott Svart 30.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2004 Bor i Horten 44 år og har en Tresfjord 28 som er nyinnkjøpt i høst. Hadde tidligere i år en Saga 27. Tilhører Solviken båtforening. Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 30.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2004 Faxen fra Drøbak (står i profilen), 30 meter til sjøen, 10 minutter gangtid til båtplassen og opplaget, Perfekt, men steindyrt. Fikk forhåndsleiekrav idag: 10500 NOK Dette er for de neste 10 år, men det koster stadig 5000 pr. sommersesong??!! Huff, dette er av konto: BÅTPENGER :lol: Faxen Drøbak, Frogn, Akershus og Norge Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Walter_S Svart 30.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2004 Nord-Odal i Hedemark med båtplass i Fredrikstad! ......hadde jeg 200 meter ned i havna i Storsjøen.....Artig! Har selv hatt hytte (svigerfar's sådan. Hele familien til kona mi kommer fra Nord-Odal!) ved Storsjøen, for mange år siden. Like øst for Austvatn, ved Åa....bor nå i Fredrikstad, rettere sagt, Kråkerøy - der hvor Fredrikstad slutter og Hvaler begynner. Ja, saltvann er noe helt annet og torsk og sei er bedre enn åbbor og gjedde! Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
REM Svart 30.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2004 Bor i Asker med 5 min gangavstand fra båthavna. Gift med nickname "Escada" som også er navnet på båten vår. Like båtgærne er vi begge to. Unga derimot, to stk i 20 åra, veit knapt nok at vi har båt men har etterhvert begynnt å undre seg på hvor vi er hele sommeren. (64 overnattinger i sommer) Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Festina Lente IV Svart 1.November.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.November.2004 Dette var en gedigen respons. Så vidt jeg kan se er inge negative til å gi disse opplysningene. Den som tier, samtykker jo sies det, så nå har vel de langt fleste lagt disse opplysningen i profilen sin. Tusen takk. Sitér dette innlegget Båthistorikk fra 1959: Tresnekke, 20 fot, Penta 2 sylinder, bensin. Trebåt, klinkbygget, 16 fot, Johnson 5.5 HK. Mørebas 16 fot, Johnson 25 HK. Trifoil 15 fot, Mercury 35 HK. Trifoil 17 fot, Mercury 65 HK. Myra 21, Volvo MD2B. Furuholmen 30, Farrymann 30HK. Skarpnes 30, Volvo MD40B. Broom 37 Ocean, 2x Perkins 6.356 HM. GibSea 522 Master, genoa, 96 kvm, storseil, 54 kvm, Perkins 4.236, 80 HK. Link to post
JRK Svart 1.November.2004 Link til dette innlegget Svart 1.November.2004 Hei Bor i Kongsberg og har båten Tønsberg. Sitér dette innlegget Link to post
Sira Svart 1.November.2004 Link til dette innlegget Svart 1.November.2004 Det var moro , verden er ikke stor Artig! Har selv hatt hytte (svigerfar's sådan. Hele familien til kona mi kommer fra Nord-Odal!) ved Storsjøen, for mange år siden. Like øst for Austvatn, ved Åa....bor nå i Fredrikstad, rettere sagt, Kråkerøy - der hvor Fredrikstad slutter og Hvaler begynner. Ja, saltvann er noe helt annet og torsk og sei er bedre enn åbbor og gjedde! Sitér dette innlegget Samme hvor jeg er , bare jeg er i båten Link to post
Piruto Svart 1.November.2004 Link til dette innlegget Svart 1.November.2004 Bor i Måløy, er utflytta Telemarking. Oftest å se på sjøen paralelt med svoger ("Solo") i sin Viksund 310 St Crutz. Tilbringer mange netter på Silda, I Kalvåg, eller på Sandane. Tilsammen ca 30 overnattinger i båten siden ervervelsen i Mai. Sitér dette innlegget Link to post
Geir Svart 2.November.2004 Link til dette innlegget Svart 2.November.2004 Bor i Rælingen Vinteropplag i Drammen Sommerhavn på Tjøme Sitér dette innlegget Link to post
Skin Svart 2.November.2004 Link til dette innlegget Svart 2.November.2004 For tiden er jeg i eksil i Haugesund. Båten har jeg på Staubø i Arendal. (Om noen har en båtplass sentralt i Haugesund til leie så gi lyd!) Sitér dette innlegget Link to post
kringeland Svart 2.November.2004 Link til dette innlegget Svart 2.November.2004 b37 år bor i Grinde Tysvær kommune innenfor Haugesund. 50 meter fra sjøen men må forsere Norges eldste Sjøvannsluse for å komme i åpen sjø. Har vært fare for helgestenging,da sliter jeg. (Har reservebåtplass på utsiden) Sitér dette innlegget Statens Vegvesen har snudd og lover penger til oppgradering og fortsatt drift Skjoldastraumen sluse Link to post
Bertinius Svart 2.November.2004 Link til dette innlegget Svart 2.November.2004 Bor i Kristianby Sitér dette innlegget Link to post
pete Svart 3.November.2004 Link til dette innlegget Svart 3.November.2004 46 år, bor på Tjøme, båten i Langvika Sitér dette innlegget Link to post
bjaas Svart 3.November.2004 Link til dette innlegget Svart 3.November.2004 På Palmekysten, 10 min rusletur fra Brøvigkilen og båtplass, og 10 min kjøretur til Kvadraturen (hvor palmene settes i drivhus hver vinter). Sitér dette innlegget - ...og når solkula går ned i havet, skal jeg sitte og se utover horisonten og få sjelen i vater! Triztan Vindtorn Link to post
Rolf Svart 3.November.2004 Link til dette innlegget Svart 3.November.2004 Bor også i Kristiansand, 5 min gange fra Ternevig der jeg har båten Sitér dette innlegget Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
Marwin Svart 7.November.2004 Link til dette innlegget Svart 7.November.2004 Står i profilen Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
ollebollenor Svart 17.November.2004 Link til dette innlegget Svart 17.November.2004 Bor i Saltnes (Østfold) ca 10 min fra havet :diving men det hjelper fint lite da det er 3 års venteliste på og få leid seg båtplass godt jeg har henger til hansviken Sitér dette innlegget sto det skjæret i kartet???? Link to post
Robin Svart 18.November.2004 Link til dette innlegget Svart 18.November.2004 Bor på Fevik. Det er her alle båtene lages vet dere. Har båtplass i Fevikkilen. Sitér dette innlegget Link to post
Andy Svart 18.November.2004 Link til dette innlegget Svart 18.November.2004 Jeg bor i Kristiansand Sitér dette innlegget Link to post
Divemaster Svart 18.November.2004 Link til dette innlegget Svart 18.November.2004 Aberdeen, Skottland Sitér dette innlegget Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ? "The only time you have too much fuel is when you're on fire." Link to post
Manito Svart 18.November.2004 Link til dette innlegget Svart 18.November.2004 Bor i Oslo vinteropplag av 2 båter i hagen 19 Herwa og 1 26 Wiking båtplass i Moss Jeløy brygge og Fiske Sitér dette innlegget Link to post
Solo Svart 18.November.2004 Link til dette innlegget Svart 18.November.2004 Utflytta Eggedøling . Bor nå i Måløy Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 18.November.2004 Link til dette innlegget Svart 18.November.2004 Utflytta Eggedøling . Bor nå i Måløy Eggedal i Buskerud? Kjenner kanskje til Enderud navnet du da Sitér dette innlegget Link to post
Sabeltann Svart 19.November.2004 Link til dette innlegget Svart 19.November.2004 Bor i Randaberg v/Stavanger er en snill gutt!!! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.