Jump to content

Hvor bor dere?

Festina Lente IV

Recommended Posts

Utfra responsen her fra medlemmene, gir det meg og sikkert admin signal om at "det ikke er så farlig" å utlevere litt av opplysninger på seg selv.

Jeg har kanskje selv ikke vært så flink til å angi selv hvor jeg bor henne, men har nå endret signaturen min, se nederst.

Jeg skulle ønske kanskje flere valgte å gjøre slik??

Ha en fortreffelig helg, allerede nå i dag har jeg fått oljet skapdører, bord, 2 dører, mast, hyller, stige etc., som er utplassert i den ene delen av stuen, du verden for ei tålmodig rederinne jeg har  :yesnod:

Faxen fra Drøbak (står i profilen), 30 meter til sjøen, 10 minutter gangtid til båtplassen og opplaget, Perfekt, men steindyrt. Fikk forhåndsleiekrav idag: 10500 NOK :cryin::headbang:

Dette er for de neste 10 år, men det koster stadig 5000 pr. sommersesong??!!

Huff, dette er av konto: BÅTPENGER :lol: :lol:

Faxen Drøbak, Frogn, Akershus og Norge :flag:

Fairline Mirage 29 er solgt.

Nord-Odal i Hedemark med båtplass i Fredrikstad! ......hadde jeg 200 meter ned i havna i Storsjøen.....

Artig! Har selv hatt hytte (svigerfar's sådan. Hele familien til kona mi kommer fra Nord-Odal!) ved Storsjøen, for mange år siden. Like øst for Austvatn, ved Åa....bor nå i Fredrikstad, rettere sagt, Kråkerøy - der hvor Fredrikstad slutter og Hvaler begynner. Ja, saltvann er noe helt annet og torsk og sei er bedre enn åbbor og gjedde!

:fishing:

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Bor i Asker med 5 min gangavstand fra båthavna. Gift med nickname "Escada" som også er navnet på båten vår.  Like båtgærne er vi begge to. Unga derimot, to stk i 20 åra, veit knapt nok at vi har båt men har etterhvert begynnt å undre seg på hvor vi er hele sommeren. (64 overnattinger i sommer)

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Dette var en gedigen respons. Så vidt jeg kan se er inge negative til å gi disse opplysningene.  Den som tier, samtykker jo sies det, så nå har vel de langt fleste lagt disse opplysningen i profilen sin.  Tusen takk.

Båthistorikk fra 1959: Tresnekke, 20 fot, Penta 2 sylinder, bensin. Trebåt, klinkbygget, 16 fot, Johnson 5.5 HK. Mørebas 16 fot, Johnson 25 HK. Trifoil 15 fot, Mercury 35 HK. Trifoil 17 fot, Mercury 65 HK. Myra 21, Volvo MD2B. Furuholmen 30, Farrymann 30HK. Skarpnes 30, Volvo MD40B. Broom 37 Ocean, 2x Perkins 6.356 HM. GibSea 522 Master, genoa, 96 kvm, storseil, 54 kvm, Perkins 4.236, 80 HK.

Det var moro , verden er ikke stor

Artig! Har selv hatt hytte (svigerfar's sådan. Hele familien til kona mi kommer fra Nord-Odal!) ved Storsjøen, for mange år siden. Like øst for Austvatn, ved Åa....bor nå i Fredrikstad, rettere sagt, Kråkerøy - der hvor Fredrikstad slutter og Hvaler begynner. Ja, saltvann er noe helt annet og torsk og sei er bedre enn åbbor og gjedde!

:fishing:

Samme hvor jeg er , bare jeg er i båten

• 2 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...