Sjørøveren Svart 13.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2010 Jeg bor på Grasholmen i Stavanger. 35 år gammel. Har nettopp kjøpt en båt på Sunnmøre, en Nordic Ocean Craft 22 som jeg ikke har fått hjem enda. Har båtplass omtrent rett utenfor døra mi. Sitér dette innlegget Link to post
ut mot havet Svart 13.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2010 Bur i Hyllestad kommune i Sogn og Fjordane, bur like ved skipsleia. Har ein Grimsøy 26 som eg brukar heile året, båten ligg i privat havn nokre steinkast frå huset. Sitér dette innlegget Link to post
Hobby 430 Sport Svart 13.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2010 Eg er 31 år bor i Tysvær kommune som ligger i Rogaland, selve plassen heter Falkeid som ligger 3 minutters tur fra europas største gassrafeneri, Statoil Kårstø! Noe som også er min arbeidsplass!! Båtplassen ligger 8 minutter unne huset Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
Servicemannen Svart 13.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2010 Senga min har vært i Oslo siste 10årene og siste 7 har den vært i båten. Hvis de blir tredje kjedelige vinteren i rad her flytter jeg senga til middelhavet og pendler hitt opp kun i sommersesongen. I år klokker jeg 47år. Sitér dette innlegget http://www.isbater.no http://www.kabola.is Link to post
Marwin Svart 13.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2010 (redigert) Bor på Trondheims beste vestkant med 300 meter til nærmeste nabo... (Åker på alle kanter :-) Redigert 13.Mai.2010 av Marwin (see edit history) Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
Uffe Svart 13.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2010 Odense, Fyn, Danmark. Sitér dette innlegget Link to post
DeadLock Svart 13.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2010 (redigert) Hei. Jeg er en utflytta trønder fra Byåsen i Trondhjem som har bodd i Rogaland i godt og vel 20 år. Tilbragte alle sommerferiene mine hos farmor&farfar på Frøya i Sør-Trøndelag. Alle tiders plass for å bli "hekta på båt".. :) Farfar dreiv også og skiftet flasker på gasslamper til midt utpå 80-tallet, så det hendte seg jeg var med han ut i sjarken når været stod på som værst. Er for tiden uten båt, men sparer til Ona 790,, ;) Mvh, Thomas Redigert 13.Mai.2010 av DeadLock (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.