Bjørnar A Startet 7.April.2011 Link til dette innlegget Startet 7.April.2011 Hei. Jeg lurer litt på om hvilke forsikringsselskaper dere bruker på båten deres. Jeg har i dag IF, men jeg syns de blir dyre hvis jeg også vil tegne maskinskade forsikring. De skal ha 4900 ekstra for å forsikre en VP D6 310 2006mod. Sitér dette innlegget Link to post
lgboat Svart 7.April.2011 Link til dette innlegget Svart 7.April.2011 For meg ble det i Gjensidige ca 1600 kr i tillegg. Sitér dette innlegget Link to post
jsw Svart 7.April.2011 Link til dette innlegget Svart 7.April.2011 Har lurt litt på dette med forsikring av motoren / motorhavari. Har det noe for seg, eller er det bare så mange unntak at slik forsikring i realiteten bare dekker skader / under forhold som sjelden forekommer? Noen her som har litt innsikt i vilkår og/eller har skaffet seg "praktisk erfaring"? Sitér dette innlegget Det har jeg aldri gjort før, så det klarer jeg helt sikkert! (Pippi Langstrømpe) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.