Polarn Startet 7.April.2011 Del på Facebook Startet 7.April.2011 Regner det er det vindstille og rolig. Fint vær blåser det som pokker fra sørvest. Er dette den nye standaren på været? Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Ribtjenester Svart 7.April.2011 Del på Facebook Svart 7.April.2011 Håper på mindre vind:) Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Finn Erik Svart 7.April.2011 Del på Facebook Svart 7.April.2011 Nei så mange glassmaneiter er det ikke mulig at det blir to år på rad........ I år regner vi med en fantastisk sommer Sitér dette innlegget Link to post
HenrikOrrskär Svart 7.April.2011 Del på Facebook Svart 7.April.2011 Håper på en skikkelig lang og varm sommer Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 7.April.2011 Del på Facebook Svart 7.April.2011 Blir nok mer som ifjor. Vi har fått våtere og villere sommere og kaldere og lengre vintere. Klimaendring. Sitér dette innlegget Link to post
Snikende skeptik Svart 7.April.2011 Del på Facebook Svart 7.April.2011 Får håpe det blir flere pene dager, men er redd det blir mer som Mulligan sier. Er bare å lete etter fine plasser i nærmiløet nå.. Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 7.April.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.April.2011 Jepp, og jeg begynner å lure på om bakdørs båt er mere tingen for meg fremover om det fortsetter slik. Håper i hvert fall disse manetene holder seg unna i år. Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
FM 8-12 Svart 7.April.2011 Del på Facebook Svart 7.April.2011 Snakket med gud å bedt om en fin sommer...Spm er om han hører Sitér dette innlegget Link to post
finnmarken Svart 7.April.2011 Del på Facebook Svart 7.April.2011 Han hører vel, men vil Han imøtekomme våre ønsker? Sitér dette innlegget Link to post
"Mathilde" Svart 7.April.2011 Del på Facebook Svart 7.April.2011 (redigert) Sommeren 2011 blir helt topp. Mange varme dager, passe vind (ingen vil vel ha det helt vindstille?), ca 27 tropenetter og deilig badevann. Regnet som kommer vil falle i moderate mengder - i innlandet. Helt sånn passe slik at plenen hjemme ikke blir brun. Det er bare å glede seg til sesongstart gutter Redigert 7.April.2011 av "Mathilde" (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Finn Erik Svart 7.April.2011 Del på Facebook Svart 7.April.2011 Sommeren 2011 blir helt topp., ca 27 tropenetter og deilig badevann. :flag_bp: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :cheers: Behøver jeg si mer.... Sitér dette innlegget Link to post
Brigg Svart 8.April.2011 Del på Facebook Svart 8.April.2011 Båtsesongen er da mer enn vær! Jeg antar at det blir gjensyn med mange kjente steder. Samtidig blir det helt sikkert besøk på nye steder som så langt er ukjente for oss. Og så kommer vi til å treffe mange gamle kjente, samtidig som vi helt sikkert treffer mange nye, hyggelige mennesker. Så båtsesongen i år blir garantert ikke lik den forrige. Og været? Det blir som det blir. Det er vel blant de få tingene vi ikke kan gjøre noe med. Brigg Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
olpi Svart 8.April.2011 Del på Facebook Svart 8.April.2011 Spådom (ikke min, men blir ikke overrasket om det blir slik): Skal bli en flott mai mnd. Brukbar juni. Juli med mye vind og nedbør. August litt bedring. .. Så blir det vel tidlig høs og vinter igjen Er jo forøvrig flott vær her nå da. Blåser "stikkar og strå" som vestlendingene sier, men sola er her. I le er det også brukbart varmt. Tipper det blir en varm og fin vår jeg. Da gjelder det å nyte den i tilfelle sommeren blir som i fjor. Håper jo på en flott sommer, selv om vi blir på land i år. Båtbransjen trenger også det, selv om mange uttad sier det går så bra. Regnskapene lyver ikke så mye............. . Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 8.April.2011 Del på Facebook Svart 8.April.2011 Bare vi kan være ombord så spiller det ingen rolle. Været får vi ikke gjort noe med. Kunne godt tenke meg noe mindre vind. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
andersb Svart 8.April.2011 Del på Facebook Svart 8.April.2011 I år har jeg kalesjebåt, og webasto, liv i luksus! Som nevnt før hadde jeg over 200 timer i båt fra juli til november i fjor, i tilegg til 40+ timer på vannscooter, samt endel timer tilbrakt i venners båter, i august var det jo knapt dager jeg ikke var ute, så synes ikke det var SÅ ille? klart.. hele juli hadde jeg regntøy og oakley vannsport briller liggende fast i båten.. ;) Sitér dette innlegget Link to post
Coast Svart 8.April.2011 Del på Facebook Svart 8.April.2011 Sommeren 2011 blir helt topp. Mange varme dager, passe vind (ingen vil vel ha det helt vindstille?), ca 27 tropenetter og deilig badevann. Regnet som kommer vil falle i moderate mengder - i innlandet. Helt sånn passe slik at plenen hjemme ikke blir brun. Det er bare å glede seg til sesongstart gutter Slike spåmenn skal vi lytte til med stor tiltro!! Sitér dette innlegget Vestlandskutter Fairline Nidelv Marex Hansvik Manzanita Bever Oceanis 323 Zodiac, BB11, First 40.7 NB 8700 Link to post
Pjolter Svart 9.April.2011 Del på Facebook Svart 9.April.2011 Sommeren blir stille, varm fra Mai - Oktober.. Enkelt og greit. Men mange møter med gode båtvenner og mang en time på toppen av båten med rimelig diesel :-) Mvh Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
Polarn Svart 2.Juni.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Juni.2011 Kan jo løfte denne igjen. Vind ser ut til å være det nye på værfronten. Trosser dere vinden og går ut eller blir dere i nærområdet deres? Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
catano Svart 2.Juni.2011 Del på Facebook Svart 2.Juni.2011 hei. Den blir nok dyrere pga drivstoffet er dyrer i år en i fjor. Sitér dette innlegget Mvh catano Link to post
NilsPils Svart 2.Juni.2011 Del på Facebook Svart 2.Juni.2011 (redigert) I Norge er ingen sommere like. Kanskje hadde vi sommeren 2011 rundt påsketider? Håper og tror på lite vind og mye makrell. Det ser jo brukbart ut for dagene som kommer i Oslofjorden. Redigert 2.Juni.2011 av NilsPils (see edit history) Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Kjetil1 Svart 2.Juni.2011 Del på Facebook Svart 2.Juni.2011 Sommeren var nok i April. Mai var tydeligvis høst. Her blåste stormene slik at vi nesten måtte ha gråteip for å holde arbeidshjelmen på plass hvis vi våget oss utendørs. Nå har det både regnet og blåst her de siste dagene. Men i dag er det vindstille. Bare synd jeg ikke ser over til naboen over gata, pga tåke... Tror det blir nok et år med finvær som blåser bort, og én helg med virkelig fint vær. Men den helgen må jeg sikkert jobbe ... Kjetil S Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
andersb Svart 2.Juni.2011 Del på Facebook Svart 2.Juni.2011 25 grader meldt til fredag! Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 2.Juni.2011 Del på Facebook Svart 2.Juni.2011 De siste sommerene synes jeg har vært begredelige, etter 28 år med båt tar jeg et par år uten nå. Dermed er nok været sikra for dere andre Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Lovart låring Svart 2.Juni.2011 Del på Facebook Svart 2.Juni.2011 Båtsesongen 2011 blir enda bedre enn 2010!! Det er jeg neeesten helt sikker på! Sitér dette innlegget Ha en fortreffelig dag og et trygt seilas!Hilsen Arne. Link to post
cheetah Svart 2.Juni.2011 Del på Facebook Svart 2.Juni.2011 med ny og ren dieseltank så satser jeg på mine vegner at denne sesongen blir bedre Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.