jahn markus Startet 7.April.2011 Del på Facebook Startet 7.April.2011 (redigert) hallo jeg lurer på om det er noen andre som har en nidelv 22? Vet at det ble lagd ca 60 stk av den typen. Jeg har en av de få selv. Nå fortiden holder jeg og noen venner på å pusse den opp før båtsesongen kommer. Redigert 7.April.2011 av jahn markus (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Våtbåt Svart 8.April.2011 Del på Facebook Svart 8.April.2011 Hei, er nysgjerrig på hvordan denne ser ut, har du bilder? Sitér dette innlegget Link to post
jahn markus Svart 8.April.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.April.2011 Holder nå på å pusse den opp. kan legge ut bilder når den er ferdig :) men vis du tenker en nidelv 24 med en litt spissere front og solseng bak så har du nidelv 22 Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 8.April.2011 Del på Facebook Svart 8.April.2011 Er det den som ikke har vinduer foran, som 24 har ? Sitér dette innlegget Link to post
onkel_ove Svart 8.April.2011 Del på Facebook Svart 8.April.2011 Har heller ikke hørt om, eller sett denne...få gang på bilde! Sitér dette innlegget Navigare neccesse est, vivere non est neccesse. Link to post
jahn markus Svart 8.April.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.April.2011 det er en nidelv 24 uten vinduene forran som du sa, den er også mer spiss i fronten enn en 24 fot. holder på å fikse bildene. kommer kansje i løpet av kvelden Sitér dette innlegget Link to post
jahn markus Svart 8.April.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.April.2011 (redigert) her er bilder av åssen fronten ser det er alt jeg har nå. bak er den helt lik nidelv 24. https://baatplassen.no/bildearkiv/39/39191/img_0334.jpg https://baatplassen.no/bildearkiv/39/39191/img_0333.jpg Redigert 8.April.2011 av jahn markus (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 8.April.2011 Del på Facebook Svart 8.April.2011 Jeg har sett et par stykker av disse i Østfold, så du er ikke alene ! Pen båt du har ! Stell pent med den ! Sitér dette innlegget Link to post
jahn markus Svart 8.April.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.April.2011 Takk takk :) skal ta vare på den :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.