Laholm Startet 10.April.2011 Del på Facebook Startet 10.April.2011 Når jeg tapper vann i dusjen, lekker det i kranen. Det kan se ut til å være en pakning som er gått, men utfordringen er å komme til. Trehyllen er skrudd og limt til glassfiber der det bare er borret hull for kranen. Å komme til fra "innsiden" krever mer slangemenneske enn jeg er. Nærbilde av kranen: Jeg er sikker på at det finnes en enkel måte å gjøre dette på, men innrømmer at den ligger over min tekniske kompetanse (som måles i mm!). Sitér dette innlegget Laholm Link to post
Lazyjack Svart 10.April.2011 Del på Facebook Svart 10.April.2011 Sjekk om det er en liten plastpropp på baksiden som skjuler en skrue... Sitér dette innlegget Link to post
Dieselboy Svart 10.April.2011 Del på Facebook Svart 10.April.2011 Tipper at under selve hendelen på framsiden, sitter der en en RØD/BLÅ indikator. Dette er en plastpropp som enkelt vippes bort. Under den, langt inne i toppen, sitter en liten unbrakoskrue. Denne løsnes og tas ut. Da kan toppen og innmaten tas av. Sitér dette innlegget Link to post
Laholm Svart 10.April.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.April.2011 Takk! Dieselboy har rett, men bracoskruen er så full av avleiring at jeg har vansker med å komme til med brachonøkkelen. Trodde jeg hadde en liten heklenål i båten, men den ser ut til å ha blitt tatt hjem. Sitér dette innlegget Laholm Link to post
Dieselboy Svart 10.April.2011 Del på Facebook Svart 10.April.2011 Får du ut skruen, skal det bare være å rikkle litt på toppen, så dra den opp .... Sitér dette innlegget Link to post
Laholm Svart 10.April.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.April.2011 Takk igjen! Skruen sitter pinn fast, så det blir en jobb med verksted på boks osv., men jeg velger å gi det prioritet etter skifte av septikslange. Mens manglende dusj er en bekvemmelighetsfaktor (vi kan i nøden dusje på akterdekket i påsken....) er manglende toalettfunksjon kanskje i større grad en show-stopper. Og skulle det dukke opp tilleggsproblemer med dusjkranen risikerer vi å være uten vann i påsken, og det vil ikke slå særlig an. Jobbreise hele denne uken, så det blir i alle fall ikke gjort noe før lørdag! Sitér dette innlegget Laholm Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.