Vegardlw Startet 11.April.2011 Link til dette innlegget Startet 11.April.2011 Hei. Idag da jeg holdt på med dashbordet klarte jeg å miste innmaten til trim/tilt knappen på drevet. Knappen delte seg og innmaten spratt til hittil uviss lokasjon. tror den ramla mellom en vegg og styrekonsoll, altså må jeg demontere halve båten for å finne den igjen. Trimindikatoren er komplett, men knappen er nå ødelagt siden innmaten er borte. Hva må jeg ut med for ny knapp? Regner med at denne knappen må "snakke" med trimindikatoren og at det derfor må være orginalt volvo penta for at dette skal fungere. Hva koster eventuelt nytt trim/tilt panel? (Volvo penta aqad 31A med DP 290 drev 1987mod) Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 11.April.2011 Link til dette innlegget Svart 11.April.2011 Dersom du bare trenger bryteren får du den løs hos VP. Er bare en vippebryter, men kan kanskje være greit med original, koster ikke allverden ?? Nedenfor er delenummer og priser. Sitér dette innlegget Link to post
Kurt Svart 12.April.2011 Link til dette innlegget Svart 12.April.2011 En slik bryter er det mulig å få hos en bilutstyrsforetning. Spør etter en "on-off-on" bryter som er fjærbelastet slik at den blir stående i midtstilling. Sitér dette innlegget Link to post
Vegardlw Svart 13.April.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.April.2011 ok, høres flott ut. takker for svar. Men tror jeg går for orginalbryteren. Har tross alt dobbel installasjon og det vil derfor se temmelig dumt ut med en orginal og en uorginal. Alternativt kan jeg bytte begge. Og du har helt rett adeneo, det er del 26 jeg mangler. Sitér dette innlegget Link to post
shano Svart 7.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2011 Hvor er disse prisene hentet fra? En nettisde man kan gå inn på, jeg ternger ett nytt panel.... Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 7.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2011 Volvo Penta sin nettbutikkløsning! Sitér dette innlegget Link to post
ansgar Svart 7.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2011 Har alle disse delene liggende i kjelleren, usikker på standen. Ta kontakt hvis noen ønsker de. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.