Jump to content

Polering i Oslo


tjonkel

Recommended Posts

Hei!

 

Noen som har tips på firmaer/personer som rubber/polerer båter mot betaling i Oslo området?

Og evnetuelt hva som kan være ca pris på noe sånt? Er snakk om en 24 fots Nidelv.

Som kan reise dit båten står.

 

Mulig det allerede ligger flere tråder om dette, så kanskje jeg er litt dårlig på å bruke søkefunksjonen, men takker for alle tips!

 

Christian

Link to post
Share on other sites

Send meg en IM med pris og tid/sted så kan jeg sikkert gjøre det for deg.

VG-jolle, Doris, Askeladden, Flipper seiljolle, Albin Vega Zodiac Pro 9, Nordkapp 600 E, windsurfing og andres regattamaskiner.
Skal du bare ut i solskinn og vindstille har du kjøpt båt i feil land, nyt alt været!

Link to post
Share on other sites

Det var da veldig til velkomstmeldinger? Kanskje vedkommende ikke har anledning eller helse til å foreta poleringen selv? Så velkommen til forumet skal du være selv om jeg ikke kan hjelpe deg med spørsmålet ditt.

 

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Hei Christian, og velkommen ombord på baatplassen.no! :sailing:

 

Har ingen direkte tips til deg angående polering, men det finnes jo flere steder som tar på seg håndvask/polering av biler så det kunne kanskje gått ann å høre med noe slik?

 

Thomas.

Bygdetulling med båtførerbevis!

Link to post
Share on other sites

  • 4 år senere...

Har ingen erfaring med kunnskapen til de som har tilbudt sine tjenester her inne, men jeg kan anbefale deg å ta kontakt med concours.no / krokeidebilpleie.no dette er gutter med meget god erfaring (spesielt bil) og er du ute etter skikkelig overhaling tror jeg du kontakter rett personell.

 

Edit: var inne en tur på nettsidene nå, noen med møkkete interiør i bilen? http://krokeidebilpleie.no/?page_id=1089

Redigert av ehrnst (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...