tjonkel Startet 12.April.2011 Del på Facebook Startet 12.April.2011 Hei! Noen som har tips på firmaer/personer som rubber/polerer båter mot betaling i Oslo området? Og evnetuelt hva som kan være ca pris på noe sånt? Er snakk om en 24 fots Nidelv. Som kan reise dit båten står. Mulig det allerede ligger flere tråder om dette, så kanskje jeg er litt dårlig på å bruke søkefunksjonen, men takker for alle tips! Christian Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 12.April.2011 Del på Facebook Svart 12.April.2011 kjøp maskin og klin til selv - og sette bort det der koster noen lapper - Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Lazyjack Svart 12.April.2011 Del på Facebook Svart 12.April.2011 Du blir vel i så fall den første i verden som leier inn folk til å polere en 24 fots båt. Det er jo alltids noe Sitér dette innlegget Link to post
CSL Svart 12.April.2011 Del på Facebook Svart 12.April.2011 Send meg en IM med pris og tid/sted så kan jeg sikkert gjøre det for deg. Sitér dette innlegget VG-jolle, Doris, Askeladden, Flipper seiljolle, Albin Vega Zodiac Pro 9, Nordkapp 600 E, windsurfing og andres regattamaskiner.Skal du bare ut i solskinn og vindstille har du kjøpt båt i feil land, nyt alt været! Link to post
Lars H. Svart 12.April.2011 Del på Facebook Svart 12.April.2011 Det var da veldig til velkomstmeldinger? Kanskje vedkommende ikke har anledning eller helse til å foreta poleringen selv? Så velkommen til forumet skal du være selv om jeg ikke kan hjelpe deg med spørsmålet ditt. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Bearded Beast Svart 12.April.2011 Del på Facebook Svart 12.April.2011 (redigert) Fra ca 100.- og oppover pr fot for bare skrog + ilandsetting om du møter opp på en marina som driver med slikt. Du finner sikkert noen på båtopplagsplassen som vil gjøre jobben for deg om du ikkje makter det sjøl. Elr på mittanbud.no elr noe sånt Redigert 12.April.2011 av Plutonium (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
tom-ass Svart 12.April.2011 Del på Facebook Svart 12.April.2011 Hei Christian, og velkommen ombord på baatplassen.no! Har ingen direkte tips til deg angående polering, men det finnes jo flere steder som tar på seg håndvask/polering av biler så det kunne kanskje gått ann å høre med noe slik? Thomas. Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Båtservice Svart 7.August.2015 Del på Facebook Svart 7.August.2015 Hei Christian, www.kompassmarine.com! Fast pris for båt polering og fantastisk service Sitér dette innlegget Link to post
ehrnst Svart 7.August.2015 Del på Facebook Svart 7.August.2015 (redigert) Har ingen erfaring med kunnskapen til de som har tilbudt sine tjenester her inne, men jeg kan anbefale deg å ta kontakt med concours.no / krokeidebilpleie.no dette er gutter med meget god erfaring (spesielt bil) og er du ute etter skikkelig overhaling tror jeg du kontakter rett personell. Edit: var inne en tur på nettsidene nå, noen med møkkete interiør i bilen? http://krokeidebilpleie.no/?page_id=1089 Redigert 7.August.2015 av ehrnst (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.