Jump to content

Trenger råd til å finne riktig Styrewire

GlennIversen

Recommended Posts

Hei

Jeg prøver igjen her inne, siden jeg ikke fikk noen respons sist.

Styrewiren min er defekt, så jeg må bestille ny, men jeg finner ikke ut hvilken Wire jeg skal ha, siden ingen forhandlere har bilder av min styresnekke.

Legger ved noen bilder som viser styresnekka.

stamme.jpg

dsc03169.jpg

dsc03165.jpg

Kabelen er av den typen som går igjennom motorfeste på en ene enden, og i andre enden er det gjenger der strømpa slutter og gjenger ytterst på kabel / wire, slik at strømpa skrues fast i selve snekka og tuppen/enden av Wire skrues fast i den delen som beveger seg inni "røret"

Ha en fin dag

...... har aldri sett maken sak i hele mitt liv

:thumbsup: Takk for tips.

Er nok ikke mange som har sett denne virker det som nei, for det er ikke mange svar å få her inne.

Røret er hult med en tannstang (halvrund) inni som beveger seg fra høyre til venstre ettersom du vrir på rattet.

Prinsippet er på lik måte som feks LEGO technics systemet :confused:

Legger ved bilder av selve Wire'en også

wire.jpg

Som jeg har tegnet inn på bildet er det gjenger på annviste plasser, Venstre side hvor gjengene skal skrues inn på "røret" rattstammen.

Høyre side skal skrues inn på tannstammen som beveger seg inni "røret" rattstammen.

wire_1.jpg

Denne er ganske vanlig, for denne delen føres igjennom motorfestet og skrues fast.

Ha en fin dag

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...