GlennIversen Startet 12.April.2011 Del på Facebook Startet 12.April.2011 Hei Jeg prøver igjen her inne, siden jeg ikke fikk noen respons sist. Styrewiren min er defekt, så jeg må bestille ny, men jeg finner ikke ut hvilken Wire jeg skal ha, siden ingen forhandlere har bilder av min styresnekke. Legger ved noen bilder som viser styresnekka. Kabelen er av den typen som går igjennom motorfeste på en ene enden, og i andre enden er det gjenger der strømpa slutter og gjenger ytterst på kabel / wire, slik at strømpa skrues fast i selve snekka og tuppen/enden av Wire skrues fast i den delen som beveger seg inni "røret" Sitér dette innlegget Ha en fin dag Link to post
Superkul Svart 12.April.2011 Del på Facebook Svart 12.April.2011 ta med restene av wire n din fks på maritim eller båtbua - har aldri sett maken sak i hele mitt liv Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
GlennIversen Svart 12.April.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.April.2011 ...... har aldri sett maken sak i hele mitt liv Takk for tips. Er nok ikke mange som har sett denne virker det som nei, for det er ikke mange svar å få her inne. Røret er hult med en tannstang (halvrund) inni som beveger seg fra høyre til venstre ettersom du vrir på rattet. Prinsippet er på lik måte som feks LEGO technics systemet Legger ved bilder av selve Wire'en også Som jeg har tegnet inn på bildet er det gjenger på annviste plasser, Venstre side hvor gjengene skal skrues inn på "røret" rattstammen. Høyre side skal skrues inn på tannstammen som beveger seg inni "røret" rattstammen. Denne er ganske vanlig, for denne delen føres igjennom motorfestet og skrues fast. Sitér dette innlegget Ha en fin dag Link to post
Bernt Svart 12.April.2011 Del på Facebook Svart 12.April.2011 Tror dette er usa standar , Ring til noen som selger Usa båter! Bernt Sitér dette innlegget Link to post
GlennIversen Svart 13.April.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.April.2011 Takk for råd Sitér dette innlegget Ha en fin dag Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.