Sjøogvind Startet 12.April.2011 Link til dette innlegget Startet 12.April.2011 (redigert) Gleder meg til å ta den i bruk. Er det en god båt? http://www.ranaplast.no/ipub/pages/gallery/1-4.php Redigert 12.April.2011 av Sjøogvind (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
benq Svart 12.April.2011 Link til dette innlegget Svart 12.April.2011 Har hatt en slik med 40 hk mariner, det er bare en ting å si om den båten, fantastisk, den beste båten i den størrelsen. Sitér dette innlegget Link to post
Sjøogvind Svart 12.April.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.April.2011 Takk, det høres bra ut! :) Sitér dette innlegget Link to post
Targa 23.1 Svart 12.April.2011 Link til dette innlegget Svart 12.April.2011 Veldig bra båt Hadde en slik i mange år før eg gikk opp til en Targa 23.1 Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 12.April.2011 Link til dette innlegget Svart 12.April.2011 Hadde en slik i nærmere 10 år som båt nummer 2 / hyttebåt. Helt grei båt. Sitér dette innlegget Link to post
Sjøogvind Svart 20.April.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.April.2011 Veldig bra båt Hadde en slik i mange år før eg gikk opp til en Targa 23.1 Kjempe, gleder meg mer og mer. :) Hadde en slik i nærmere 10 år som båt nummer 2 / hyttebåt. Helt grei båt. Godt å høre. :) Sitér dette innlegget Link to post
roesok Svart 20.April.2011 Link til dette innlegget Svart 20.April.2011 Har hatt en slik med 40 hk Honda. Passe motor det. God sjøbåt. En ulempe kan være at den er litt smal bak og dermed ikke så stor bæreevne. Det betyr at den kan være tung å få i plan om båten er godt lastet bak. Sitér dette innlegget Ingen kan oppdage nye verdenshav om han ikke har mot til å tape kysten av synet. Link to post
Sjøogvind Svart 20.April.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.April.2011 Takk for svar. Da får man fordele vekten mellom foran og bak da. :) Sitér dette innlegget Link to post
benq Svart 21.April.2011 Link til dette innlegget Svart 21.April.2011 Vil påstå at det er ingen problemer med å få båten i plan med 40 hk motor. Selvfølgelig så må man jo ta hensyn til hvor mye du tar ombord, og hvor du plasserer det. Hadde sjøl ca. 300 kg fisk ombord uten å få noen planingsproblem. Kos deg og bruk nybåten med forstand og du vil bli glad i den. Sitér dette innlegget Link to post
MidgetPet Svart 2.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2011 Tror dere en 50hk Honda motor hadde fungert bra på båten? (tenker på 530 dc) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.