Jump to content

Langsomherdet epoxy til montering av svinger, hvor kjøpe?

Sjøogvind

Recommended Posts

Jeg vet ikke hvor du får kjøpt slik epoxy, men det er mulig å endre tittel på innlegg. Når du åpner innlegget ditt for å redigere, velger "full editor". Da får du opp feltet med tittel og kan endre den. Bare slik til info altså.

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Det er vel innvendig svinger du skal montere? Jeg limte fast "røret" med Tec-7. Så fylte jeg med vanlig frostvæske. Funker fint det - billigere, mindre søl, garantert ikke problemer med luftbobler og helt ihht monteringsanvisningen.

Bundin er bátleysur maður

Jeg brukte et lim som heter Casco Superepoxy (tror jeg). Sakteherdende utgave, røde tuber (motsatt av Araldit). Laget en forskaling av tape, blandet massen og helte oppi og lot det stå litt så luftboblene fikk komme opp. Deretter trykket jeg hekkgiveren nedi og støttet den opp slik at den fikk rett vinkel under herding. Tar inn dybder ned til 185 meter uten problem, så jeg er godt fornøyd med installasjonen.

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...