Sjøogvind Startet 12.April.2011 Link til dette innlegget Startet 12.April.2011 (redigert) Hvor kan jeg få kjøpt det? Edit: Feil i topic. Skal være epoxy, men kan ikke endre det. Fant: http://www.tolema.no/Avdelinger/Produkter/Bunnstoff/B%C3%A5tpleie/Epoxy/Pakker/West-System-A-pakke,-1,2-kgEpoxy-med-langsom-herder-100A206.aspx Redigert 12.April.2011 av Sjøogvind (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 12.April.2011 Link til dette innlegget Svart 12.April.2011 Jeg vet ikke hvor du får kjøpt slik epoxy, men det er mulig å endre tittel på innlegg. Når du åpner innlegget ditt for å redigere, velger "full editor". Da får du opp feltet med tittel og kan endre den. Bare slik til info altså. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Sjøogvind Svart 12.April.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.April.2011 Takk skal du ha. :) Sitér dette innlegget Link to post
salti Svart 12.April.2011 Link til dette innlegget Svart 12.April.2011 (redigert) har brukt araldit rapid.(ikke sakteherdende) bland forsiktig i stedet for å "vispe" det sammen så unngår du luft i støpet. har brukt denne metode 4-5 ganger med godt resultat. Redigert 12.April.2011 av salti (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
SvartRøyk Svart 12.April.2011 Link til dette innlegget Svart 12.April.2011 Rød Araldite er hurtigtørkende. Blå Araldite tørker sakte, styrke og tørketid kan justeres med temperatur. Se tabell på baksiden av forpakning. Sikkert fordel med sakte tørkende mht luftbobler.. Begge fås kjøpt i fargehandel ell. Sitér dette innlegget Link to post
Smurph Svart 13.April.2011 Link til dette innlegget Svart 13.April.2011 Det er vel innvendig svinger du skal montere? Jeg limte fast "røret" med Tec-7. Så fylte jeg med vanlig frostvæske. Funker fint det - billigere, mindre søl, garantert ikke problemer med luftbobler og helt ihht monteringsanvisningen. Sitér dette innlegget Bundin er bátleysur maður Link to post
index Svart 13.April.2011 Link til dette innlegget Svart 13.April.2011 Jeg brukte et lim som heter Casco Superepoxy (tror jeg). Sakteherdende utgave, røde tuber (motsatt av Araldit). Laget en forskaling av tape, blandet massen og helte oppi og lot det stå litt så luftboblene fikk komme opp. Deretter trykket jeg hekkgiveren nedi og støttet den opp slik at den fikk rett vinkel under herding. Tar inn dybder ned til 185 meter uten problem, så jeg er godt fornøyd med installasjonen. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.