altmuligbåt Startet 17.April.2011 Del på Facebook Startet 17.April.2011 hei har tømt styre systemet for olje i forbindelese med motor bytte. hvordan olje fyller jeg den opp med igjen? (har de den på en vanelig bensin stasjon?) Sitér dette innlegget Glerder meg til sommeren!!!!!!!!! da skal det BÅTES:o) Link to post
adeneo Svart 17.April.2011 Del på Facebook Svart 17.April.2011 (redigert) Dette er et umulig spørsmål, det blir som "hvor lang er en båt". Du må oppgi hva slags styring, drev, påhenger, aksel, motor, båttype, ett eller annet så det er mulig å vite hva det er snakk om? Redigert 17.April.2011 av adeneo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
pipp Svart 17.April.2011 Del på Facebook Svart 17.April.2011 Du kan bruke ATF olje(rød) Samme som til eldre automatkasser, servostyring osv. Selges på bensinstasjoner, bilverksteder og biltema. Sitér dette innlegget Link to post
Brigg Svart 17.April.2011 Del på Facebook Svart 17.April.2011 ATF-olje er egnet på enkelte typer styring. Andre typer skal ha andre oljekvaliteter. Du må vite hva som er riktig for din styring. Brigg Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
Bernt Svart 17.April.2011 Del på Facebook Svart 17.April.2011 Atf er rød ! Var det det som var der fra før ? Bernt Sitér dette innlegget Link to post
M/S Kobben Svart 17.April.2011 Del på Facebook Svart 17.April.2011 På styringa mi er det hydraulikk olje.. Sleipner type Sitér dette innlegget Link to post
altmuligbåt Svart 17.April.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.April.2011 Hei takker for svar. jepp den var rød. Trodde det kun var en type olje man bruker på hydaulisk styring. Står i en nyere nordkapp (vist det er noe standar de bruker da?) Prøver meg på en slik "rød" en jeg;O) Sitér dette innlegget Glerder meg til sommeren!!!!!!!!! da skal det BÅTES:o) Link to post
adeneo Svart 18.April.2011 Del på Facebook Svart 18.April.2011 På nyere hydraulisk styring er ATF rett olje. Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 25.April.2011 Del på Facebook Svart 25.April.2011 Finn ut hva slags styring du har, og hva som skal være på den. Dette er ikke nødvendigvis kompatibelt på tvers. På min hydraulikkstyring skulle jeg ikke at vanlig servo-olje, og jeg kunne absolutt ikke ha Slepner sin hydraulikk-olje. Jeg "måtte" ha en annen type, men det var i og for seg greit - det var hyllevare det også. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.