kennilse Startet 17.April.2011 Link til dette innlegget Startet 17.April.2011 Hei Finner ikke Grib filer på YR.no lenger. Noen som vet hvor jeg kan finne samme tjeneste for Nordsjøen osv. Mvh Kenneth Sitér dette innlegget Mvh Kenneth Link to post
Lars H. Svart 17.April.2011 Link til dette innlegget Svart 17.April.2011 Nesten helt nede til høyre på forsiden, klikk "Gratis værdata" og så på "Værvarsel i GRIB-format" under "Værdata". Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
kennilse Svart 17.April.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.April.2011 Takk for den leste faktisk nede på den siden. Skjønner ikke hvordan jeg klarte å overse den. mvh kenneth Sitér dette innlegget Mvh Kenneth Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.