halvorsen Startet 17.April.2011 Del på Facebook Startet 17.April.2011 noen som har noe kjenskap til seaco 1160 som kom for noen år siden , syntes dette virker som en spenende båt står ingen ting om disse på dems hjeme side , å nå driver fabriken bare med halvfabrikat , Sitér dette innlegget Link to post
TB2855 Svart 18.April.2011 Del på Facebook Svart 18.April.2011 Vet ikke mye, men vart det ikke bare produsert fire stykker av desse? Sitér dette innlegget Halco 29 1992 - 2007 Bayliner 2855 2007 - ? CB 66 Racer + div. hver onsdag Den største hindringa til visdom er ikkje ignoranse - det er illusjonen av å være vis. Link to post
ThorU Svart 4.Juli.2011 Del på Facebook Svart 4.Juli.2011 (redigert) Tillater meg å ta opp igjen denne tråden siden den ikke er så alt for gammel.. Prøvde en av disse i helga. Har ikke så mye å sammenlikne med fra samme klasse, men her er de observasjonene jeg gjorde meg. Badeplattformen og sittegruppen er store og romslige. Det samme gjelder førerposisjon. Inne i båten får jeg følelsen av at det er litt trangt, men tror det var mørke skap som lurte meg. Sengene bak i båten virket av grei størrelse, om enn kanskje noe lav takhøyde i selve sengen. Definitivt den plassen jeg ville valgt for natten. Sengen i baugen studerte jeg ikke nøye, så her tør jeg ikke uttale meg. Badet var romslig og greit. Var også praktisk med kjøleskap inne og ute. Instrumentene var vansklige å lese og når solen skinte på "dashbordet" så reflekterte det i vindskjermen og gjorde det vanskelig å se ut. Dette er selvfølgelig ikke noe problem når man har kalesjen nede og kan se over vindskjermen. Når man kommer til kalesjen så var denne et kapittel for seg selv. Var mye plunder å få tatt denne ned. Ellers gav den generelle kvaliteten litt "plastikk" følelse. Ikke som en tysk sportsbil med andre ord. Åpningen i rekken for å komme i land i baugen var etter min mening i smaleste laget. Motorytelsen var bra og båten flyttet på seg i godt tempo. Drivstofforbruket var meget bra! Styringen var derimot ikke så bra. Alt for mange runder på roret gjorde at du brukte unødvendig mye tid på å ratte. Motorrommet var stort og flott, ikke noe å utsette her! Alt i alt en båt jeg gjerne kunne hatt, men ville nok gjort en del personlige modifiseringer. Redigert 4.Juli.2011 av Toby (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.