Sjøogvind Startet 18.April.2011 Del på Facebook Startet 18.April.2011 Seilte mye på 80-tallet og litt på 90-tallet. Det var fantastisk deilig å rigge masta og dra på sjøen. Er lenge siden jeg har seilt nå, men min største drøm er å begynne med brettseiling igjen, men da må jeg anskaffe meg en bil først. Kunne ønske jeg bodde i sjøkanten. :) Sitér dette innlegget Link to post
HelgeO Svart 19.April.2011 Del på Facebook Svart 19.April.2011 Du bør absolutt prøve det igjen ja. Om du syntes det var kjekt før så tror jeg det blir enda kjekkere nå p.g.a moderne utstyr som gjør sporten mer brukervennlig Bil er ikke nødvendigvis et krav, mange seilforeninger har mulighet for at man kan oppbevare utstyret i et naust eller klubbhus ved sjøen. Sitér dette innlegget Helge O Link to post
Sjøogvind Svart 19.April.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.April.2011 Takk for tips. :) Sitér dette innlegget Link to post
ohm Svart 20.April.2011 Del på Facebook Svart 20.April.2011 Det er nok flere av oss, Sjøogvind Hvis noen vil bytte en haug med brett, master, seil og bommer fra 90-tallet mot et moderne 90/100 liters brett med 6.5 kvm rigg, så er det bare å sende meg en PM! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.