Mamma Mia Startet 20.April.2011 Link til dette innlegget Startet 20.April.2011 Noen som har kjøpt denne ? Synes den ser grei ut og er sikkert ikke av dårligere kvalitet enn den som selges hos Biltema http://www.maritim.no/maritim-sykkel-solv-sammenleggbar-6-utvend-gear Sitér dette innlegget Link to post
TwinCab Svart 20.April.2011 Link til dette innlegget Svart 20.April.2011 Jeg har begge.Er for så vidt fornøyd med begge, men jeg foretrekker Maritims med 6 gear som har virket problemløst i 2 år.Kona foretrekker dog Biltemas med navgear (dog bare 3 gear). Biltemas er laget i stål - ruster ganske fort dersom den blir stående ute i regnvær.Maritim er i aluminium. En forskjell - på Biltemas kan du ikke justere styret i høyden - det kan du gjøre med Maritims. Summa sumarum - jeg personlig hadde valgt Maritim - nå er vel den også nesten kr. 500,- billigere enn Biltema. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.