Sjøogvind Startet 23.April.2011 Link til dette innlegget Startet 23.April.2011 Hvor fester man den? Holder det med en på akterspeilet ved siden av motoren? Vil tauet komme borti motoren? Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 23.April.2011 Link til dette innlegget Svart 23.April.2011 Man kjøper en sånn, eller lager til noe tilsvarende. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Sjøogvind Svart 23.April.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.April.2011 Takk for tips. Trenger man en eller to kroker på akterspeilet da? Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 23.April.2011 Link til dette innlegget Svart 23.April.2011 Du trenger to, en på hver side av motoren. Dette fungere bra både med tube, vannski og wakeboard. Vi har brukt en slik på diverse båter i en årrekke. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Sjøogvind Svart 23.April.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.April.2011 Du trenger to, en på hver side av motoren. Dette fungere bra både med tube, vannski og wakeboard. Vi har brukt en slik på diverse båter i en årrekke. Takk skal du ha. Husker du hvor langt fra motorens midtpunkt vannskikrokene skal plasseres? Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 23.April.2011 Link til dette innlegget Svart 23.April.2011 De båtene jeg har/har hatt, har alle hatt to kroker, eller håndtak, plassert på hver side av motoren. Ta en kikk på andre båter så har du egentlig svaret der. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Sjøogvind Svart 23.April.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.April.2011 Takk, får kikke litt på finn :) Sitér dette innlegget Link to post
Suzukidf Svart 27.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2020 Mouche skrev On 23.4.2011 at 18.01: Man kjøper en sånn, eller lager til noe tilsvarende. Hei, Jeg tenker å montere vannskikrok på min Rana 530. Kom over svaret ditt over med en link til vannskikrok, men linken åpner ikke. Tror du at du kan poste den på nytt? Sitér dette innlegget Link to post
jotto Svart 27.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2020 Suzukidf skrev 31 minutter siden: Hei, Jeg tenker å montere vannskikrok på min Rana 530. Kom over svaret ditt over med en link til vannskikrok, men linken åpner ikke. Tror du at du kan poste den på nytt? Han er bannet fra forumet frem til høsten, så du får neppe noe svar fra ham med det første Du kan bruke en slik hanefot/drablokk som du enkelt fester i kryssholtene på hver side akter: https://www.biltema.no/batutstyr/vannsport/sikkerhetsliner/drablokk-2000033968 Hvis du skal bruke den til wakeboard og vil ha mere løft i hopp o.l, så er en wakeboard stang fin. Den kan også brukes til vannski: https://insanitypylons.com/ Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.