Ingar Startet 25.April.2011 Del på Facebook Startet 25.April.2011 http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=10084267 Sitér dette innlegget Link to post
SIR DAY Svart 25.April.2011 Del på Facebook Svart 25.April.2011 Virker jo som en god ide, - MEN: Jeg ville ikke følt meg vel med tanke på hvor mye lumske stoffer som er nedgravd i nabolaget.. hva med sig og damper fra kjemiske reaksjoner av dette? Og hva skjer etter en dykkert i vannet der? -- hmm.. skeptisk.... Sitér dette innlegget --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- "Båter" er av TRE.... ;-) SY LADY DAY - LI 6944 - MMSI 258144350 (ikke aktivert!) Link to post
Hansi Svart 25.April.2011 Del på Facebook Svart 25.April.2011 MEN: Jeg ville ikke følt meg vel med tanke på hvor mye lumske stoffer som er nedgravd i nabolaget Neppe noe problem på de første hundre åra med mindre en skal dykke dypt... Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 25.April.2011 Del på Facebook Svart 25.April.2011 (redigert) Og hva skjer etter en dykkert i vannet der? Det blir naturligvis helt naturlig spa. Med varmt vann hele året og bobler og det hele, helt uten strøm eller annet lureri, kun generert av alle de deilige massene om ligger under! Kanskje hele området blir naturlig boblehavn om vinteren, eller naturlig strålingsterapi mot kreft og andre ukjente sykdommer. Er ikke umulig at Gjelsten er inne på noe her. Redigert 25.April.2011 av adeneo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 25.April.2011 Del på Facebook Svart 25.April.2011 hmmm ser på bildet og tenker " jaggu, skal Ingar bygge det der til oss her på BP, det var hyggelig av han...det rekker vel akkurat med vimpelkontoen". :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.