Mjøsfarer Startet 27.April.2011 Link til dette innlegget Startet 27.April.2011 Alle som hører på Radio Norge om morgenen har sikkert fått med seg at Øyvind Loven fletter inn båtliv og båten sin i alle sammenhenger. Han har sikkert fortalt hva slags båt han har, men det har ikke jeg registrert.. Kanskje jeg byttet kanal under en av de ørten reklamepausene. Men hva flyter han rundt i? Artig og visst :) Sitér dette innlegget Link to post
margarus Svart 27.April.2011 Link til dette innlegget Svart 27.April.2011 det lurer jeg og på Sitér dette innlegget Link to post
CSL Svart 27.April.2011 Link til dette innlegget Svart 27.April.2011 Vet ikke om han har definert det som noe annet enn joller, som ifølge han er alt under 40 fot Heisann! Sitér dette innlegget VG-jolle, Doris, Askeladden, Flipper seiljolle, Albin Vega Zodiac Pro 9, Nordkapp 600 E, windsurfing og andres regattamaskiner.Skal du bare ut i solskinn og vindstille har du kjøpt båt i feil land, nyt alt været! Link to post
GEHU Svart 27.April.2011 Link til dette innlegget Svart 27.April.2011 Han har en nimbus av ett eller annet slag,har jeg hørt. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 28.April.2011 Link til dette innlegget Svart 28.April.2011 Kan ikke en ringe inn å spørre da? Sitér dette innlegget Link to post
VO`n Svart 28.April.2011 Link til dette innlegget Svart 28.April.2011 Sikkert tid til en telefon mellom de samme sangene som blir sendt hver eneste uke og alle reklamepausene..... Sitér dette innlegget Link to post
ynroenn Svart 28.April.2011 Link til dette innlegget Svart 28.April.2011 Har forstått at det er stor seilbåt men utover det vet jeg ingenting. Sitér dette innlegget Link to post
Bartesam Svart 28.April.2011 Link til dette innlegget Svart 28.April.2011 De har bare 15 cd`r i hylla, men ikke de samme 15 som P4 har Sikkert tid til en telefon mellom de samme sangene som blir sendt hver eneste uke og alle reklamepausene..... Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
Allan E Svart 28.April.2011 Link til dette innlegget Svart 28.April.2011 Jeg hørte at fruen drev gjøn men og sa at alt var klart for kjøp av Targa. Avtalen var i boks med forhandleren her på Stathelle. Sitér dette innlegget Link to post
Whistler Svart 28.April.2011 Link til dette innlegget Svart 28.April.2011 De har bare 15 cd`r i hylla, men ikke de samme 15 som P4 har To av disse er av Pink Floyd... Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
Junke Svart 28.April.2011 Link til dette innlegget Svart 28.April.2011 (redigert) De har bare 15 cd`r i hylla, men ikke de samme 15 som P4 har (Loven og co er vel på Radio Norge! De har mye variert musikk) OK ser nå at jeg ikke helt fikk med meg alt, og setter min kommentar i parantes! Beklager! Redigert 28.April.2011 av Junke (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
egilwh Svart 28.April.2011 Link til dette innlegget Svart 28.April.2011 To av disse er av Pink Floyd... Og 3 er Queen.... Sitér dette innlegget -----------------------------------------------------------------------------------Engelsk bil og trebåt..... sertifisert utilregnelig!Fritidsklubb for voksne gubber - http://blogg.cdd.no - aka Gubbeklubben - Wiksten Trebåtklubb: http://wikstenklubben.no----------------------------------------------------------------------------------- Link to post
Bartesam Svart 28.April.2011 Link til dette innlegget Svart 28.April.2011 Loven og Co spiller Hold The Line med Toto hver morgen pluss en del andre som kan spilles ihjel hver morgen uten at folk klager for mye Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
VO`n Svart 28.April.2011 Link til dette innlegget Svart 28.April.2011 Synd, men denne trioen er noe nytt i norsk radio men dessverre ødelegges mye av den dårlige og samme musikken. Hadde de levert variert musikk fra de siste 4 tiår som de så skryter av hadde det vært bra. Har vært trofast lytter i lengre tid men orker ikke det dårlige musikk tilbudet de serverer.... Når det nevnes Queen og Pink Floyd er det ikke overdrivelse, der er det hakk i plata Ser frem til når radioen moderniseres og det blir mer å lytte på... kanskje noen andre kunne tatt over den geniale trioen så en kunne fått i pose og sekk? God underholdning og god musikk? Sitér dette innlegget Link to post
Bartesam Svart 28.April.2011 Link til dette innlegget Svart 28.April.2011 Har gått over til å høre på Radio Metro på 106,8. De har 50 cd`r de andre ikke har Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 28.April.2011 Link til dette innlegget Svart 28.April.2011 Loven og Co spiller Hold The Line med Toto hver morgen pluss en del andre som kan spilles ihjel hver morgen uten at folk klager for mye Jeg har hørt Hold the line 3 ganger i dag Hvor ble det av all musikken, og hvorfor må de har reklame? Sitér dette innlegget Link to post
Whistler Svart 28.April.2011 Link til dette innlegget Svart 28.April.2011 Hvis det var han jeg hørte i et høl i P4 dekningen ved Lampeland på langfredag har han en 21 eller 23 Nimbus. Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
Captain Chaos Svart 17.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2011 Etter dagens sending kan jeg bekrefte at Loven har en Nimbus. Sitér dette innlegget Høne, øl og hornmusikk! Link to post
Tjond Svart 17.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2011 Sikkert tid til en telefon mellom de samme sangene som blir sendt hver eneste uke Tiltredes! Greit med gamle travere og hitter, men oppatt og oppatt blir vel plagsomt. La inn en "klage" på FB-sida deres. Fikk et svar som var hverken fugl eller fisk. Men trioen er jo genialt artig til tider. Geir er jo kongen. Sitér dette innlegget Trond Haug Link to post
Frivakten Svart 17.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2011 Loven og Co spiller Hold The Line med Toto hver morgen pluss en del andre som kan spilles ihjel hver morgen uten at folk klager for mye Hei, jeg er med på den videosnutten, men jeg er så dårlig til å mime at jeg ble plassert i baksetet. Såå nær 15 sec fame. Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
Bernt Svart 5.April.2012 Link til dette innlegget Svart 5.April.2012 Targa 37 Ligger i Holmsbu! Sitér dette innlegget Link to post
volvo_penta_ Svart 5.April.2012 Link til dette innlegget Svart 5.April.2012 Hørte det var høy stemning i studioet da båten ankom Sitér dette innlegget Link to post
Taakeferd Svart 6.April.2012 Link til dette innlegget Svart 6.April.2012 synst dei spiller bruce springsteen hele dagen eg, hvær gang eg skrur på så er det springsteen. Sitér dette innlegget Link to post
RSL Svart 6.April.2012 Link til dette innlegget Svart 6.April.2012 Targa 37 Ligger i Holmsbu! Jeg har hørt han si at det er en Targa og han var jo i Finland og så på båten mens den var under bygging. Lengde aner jeg ikke, men at det er en targa føler jeg meg sikker på. Det er om å gjøre å flytte seg når han kommer, da han er tilnærmet blind. Hvor lang båterfaring han har, aner jeg ikke. RSL Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
Tampeservice Svart 6.April.2012 Link til dette innlegget Svart 6.April.2012 Har gått over til å høre på Radio Metro på 106,8. De har 50 cd`r de andre ikke har Enig! Den kanalen har jeg selv fått øynene opp for. Liker godt Radio Norge, men Metro spiller enda flere favoritter Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.