Jump to content

Hva slags båt har Øyvind Loven i Radio Norge?

Mjøsfarer

Recommended Posts

To av disse er av Pink Floyd...

Og 3 er Queen....

-----------------------------------------------------------------------------------
Engelsk bil og trebåt..... sertifisert utilregnelig!
Fritidsklubb for voksne gubber - http://blogg.cdd.no - aka Gubbeklubben - Wiksten Trebåtklubb: http://wikstenklubben.no
-----------------------------------------------------------------------------------

Synd, men denne trioen er noe nytt i norsk radio men dessverre ødelegges mye av den dårlige og samme musikken. Hadde de levert variert musikk fra de siste 4 tiår som de så skryter av hadde det vært bra.

Har vært trofast lytter i lengre tid men orker ikke det dårlige musikk tilbudet de serverer.... :crazy:

Når det nevnes Queen og Pink Floyd er det ikke overdrivelse, der er det hakk i plata

Ser frem til når radioen moderniseres og det blir mer å lytte på... kanskje noen andre kunne tatt over den geniale trioen så en kunne fått i pose og sekk? God underholdning og god musikk?

• 1 måned senere...
  • 9 måneder senere...

Targa 37 Ligger i Holmsbu!

Jeg har hørt han si at det er en Targa og han var jo i Finland og så på båten mens den var under bygging.

Lengde aner jeg ikke, men at det er en targa føler jeg meg sikker på.

Det er om å gjøre å flytte seg når han kommer, da han er tilnærmet blind. Hvor lang båterfaring han har, aner jeg ikke.

RSL

NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...