Akora Startet 27.April.2011 Link til dette innlegget Startet 27.April.2011 Hei, Jeg er på utkikk etter en helt enkel "dings". Det eneste den trenger kunne, er å kunne være koblet til en nivåflotør i kjølsvinet på båten og sende meg en sms hvis den blir aktivert pga mye vann i båten. Gjerne at den kan sende til 2 telefonnummer. Noen tips? :) Sitér dette innlegget Link to post
Tore B Svart 28.April.2011 Link til dette innlegget Svart 28.April.2011 Claes Ohlson har en sån "dings" Sitér dette innlegget Link to post
FjordHT Svart 28.April.2011 Link til dette innlegget Svart 28.April.2011 Stålmarken: Detaljer detaljer Sitér dette innlegget Link to post
spjærøy26 Svart 28.April.2011 Link til dette innlegget Svart 28.April.2011 her er en brukanes dings : http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=162510499 her er 2 kanaler, så du evt kan starte en ekstra lensepumpe Sitér dette innlegget Link to post
Jarl-Espen Svart 28.April.2011 Link til dette innlegget Svart 28.April.2011 Det er vel billigare å kjøpe ei automatisk lense å koble den til batteriet. mvh Jarl-Espen Sitér dette innlegget Link to post
Akora Svart 28.April.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.April.2011 Har jo det jarl-espen, men du vet hvor mange turer bare for å sjekke at alt er ok man kan spare seg for med en sånn "dings" :) Sitér dette innlegget Link to post
spjærøy26 Svart 28.April.2011 Link til dette innlegget Svart 28.April.2011 jeg har en sån dings med 4 kanaler jeg får melding hvis der er høy vannstand , batterispenningen falder under 10,5 volt, hvis strømbryter blir slått på og ved bevegelse inni båten helt konge Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.