Jump to content

Edit History

Fjordgubbe

Fjordgubbe

image.png.75ba8dae8197205a88291661da1b9692.png

Brukte i motorrummet eitt lag med desse platene på alle sidevegger og to lag i himling. Bygde inn gode lydfeller for alle luftinntaka og so hydradrive på akslingen. Og til slutt skikkeleg lukepakkningar (kjøpt hos Hartveit). Kunne og ha brukt tunge  butylmatter på større flater i tillegg, men gjorde det ikkje. Sikkert litt å vinne der og. Om det vart bra? Har ikkje fått samanlikna med nokon som har gjort mindre av det. So kor bra det vart veit eg ikkje, men etter alt dette stryret burde det det. Men godt nok blir det aldri. Motordur er ein uting på sjøen, men båtfabrikantar flest gjer for lite ut av det. Ein av grunnane, ved sida av kostnaden er og  sjølvsagt vekta.

Fjordgubbe

Fjordgubbe

Brukte i motorrummet eitt lag med desse platene på alle sidevegger og to lag i himling. Bygde inn gode lydfeller for alle luftinntaka og so hydradrive på akslingen. Og til slutt skikkeleg lukepakkningar (kjøpt hos Hartveit). Kunne og ha brukt tunge  butylmatter på større flater i tillegg, men gjorde det ikkje. Sikkert litt å vinne der og. Om det vart bra? Har ikkje fått samanlikna med nokon som har gjort mindre av det. So kor bra det vart veit eg ikkje, men etter alt dette stryret burde det det. Men godt nok blir det aldri. Motordur er ein uting på sjøen, men båtfabrikantar flest gjer for lite ut av det. Ein av grunnane, ved sida av kostnaden er og  sjølvsagt vekta.

Fjordgubbe

Fjordgubbe

Brukte i motorrummet eitt lag med desse platene på alle sidevegger og to lag i himling. Bygde inn gode lydfeller for alle luftinntaka og so hydradrive på akslingen. Og til slutt skikkeleg lukepakkningar (kjøpt hos Hartveit). Kunne og ha brukt tunge  butylmatter på større flater i tillegg, men gjorde det ikkje. Sikkert litt å vinne der og. Om det vart bra? Har ikkje fått samanlikna med nokon som har gjort mindre av det. So kor bra det vart veit eg ikkje, men etter alt dette stryret burde det det. Men godt nok blir det aldri. Motordur er ein uting på sjøen.

Fjordgubbe

Fjordgubbe

Brukte i motorrummet eitt lag med desse platene på alle sidevegger og to lag i himling. Bygde inn gode lydfeller for alle luftinntaka og so hydradrive på akslingen. Og til slutt skikkeleg lukepakkningar. Kunne og ha brukt tunge  butylmatter på større flater i tillegg, men gjorde det ikkje. Sikkert litt å vinne der og. Om det vart bra? Har ikkje fått samanlikna med nokon som har gjort mindre av det. So kor bra det vart veit eg ikkje, men etter alt dette stryret burde det det. Men godt nok blir det aldri. Motordur er ein uting på sjøen.

Fjordgubbe

Fjordgubbe

Brukte i motorrummet eitt lag med desse platene på alle sidevegger og to lag i himling. Bygde inn gode lydfeller for alle luftinntaka og so hydradrive på akslingen. Og til slutt skikkeleg lukepakkningar. Kunne og ha brukt tunge  butylmatter på større flater i tillegg, men gjorde det ikkje. Sikkert litt å vinne der og Om det vart bra? Har ikkje fått samanlikna med nokon som har gjort mindre av det. So kor bra det vart veit eg ikkje, men etter alt dette stryret burde det det. Men godt nok blir det aldri. Motordur er ein uting på sjøen.

Fjordgubbe

Fjordgubbe

Brukte i motorrummet eitt lag med desse platene på alle sidevegger og to lag i himling. Bygde inn gode lydfeller for alle luftinntaka og so hydradrive på akslingen. Og til slutt skikkeleg lukepakkningar. Kunne og ha brukt tunge  butylmatter på større flater, men gjorde det ikkje. Sikkert litt å vinne der og Om det vart bra? Har ikkje fått samanlikna med nokon som har gjort mindre av det. So kor bra det vart veit eg ikkje, men etter alt dette stryret burde det det. Men godt nok blir det aldri. Motordur er ein uting på sjøen.

• Create New...