Fjellbonden Startet 1.Mai.2011 Link til dette innlegget Startet 1.Mai.2011 Jeg håper kvaliteten på resten av RS er bedre enn på klistremerkene vi fikk i vår. Det som vender mot sola har fått gul skrift, og det andre har orange. Ikke særlig pent. Jeg kommer til å rive de av, og regner med å få nye tilsendt så snart de er klare. For det er vel tilstrekkelig mange på forumet som har et bein innafor til at denne besjeden går inn i RS sitt indre relativt raskt. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 1.Mai.2011 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2011 Satt opp et BP klistremerke for 8 år siden, står eksponert for sola hele året i SV retning, ingen tegn til bleking. Slik jeg skjønner er det fordi det er benyttet silketrykk. Kostet litt mer enn offset. Sitér dette innlegget Link to post
kes Svart 1.Mai.2011 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2011 På mine er limet løsnet og merkene er nå tapet fast med el.tape. Ser ikke noe særlig pent ut, men det gjør heller ikke den nye lay-outen så det blir nok til at jeg river de av. De gamle henger som spikret uten antydning til falming eller løsning fra underlaget. Er de nye den framtidige kvaliteten, kan RS like godt la være å sende ut merkene. Sitér dette innlegget Link to post
alfb Svart 1.Mai.2011 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2011 Takk for tips! Jeg har tenkt flere ganger at jeg må få hengt på de nye merkene - MEN de skal få ligge i hanskerommet for å klistre på noe med så dårlig kvalitet er uaktuelt! OG hva var egentlig galt med de gamle? Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 2.Mai.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2011 Dødens irriterende ! Skikkelig dårlig kvalitet på dette i år. Jeg håper RS får høre det og lager et bedre til neste år ! Håpløst at ting bare skal bli dyrere og dårligere ! Håper noen fra RS svarer i denne tråden og melder tilbake om at klistremerket vil få bedre kvalitet til neste år ! Oppfordrer til det ! Sitér dette innlegget Link to post
terisa Svart 2.Mai.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2011 Har erfart at dette også gjelder klistermerket som viser nummer i småbåtregisteret. Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 2.Mai.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2011 Man har vel skiftet til en billigere leverandør? Mine reg. skilt var veldig stripete med bulker. Tok vel 4 uker å få nye..... Sitér dette innlegget Link to post
Jernklumpen Svart 3.Mai.2011 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2011 skjønner ikke vitsen med disse grelle og store merkene... er du medlem så kan de bare søke deg opp på pc`n. hvis det er ment som reklame så burde merkene være litt mindre og finere. klistrer mitt i lokket til plotteren hvert år så jeg har noe og vise hvis jeg trenger det. spurte på båtmessa hvorfor alle er oppgradert til total medlemmer som er dyrere, fikk som svar at de trengte mer penger for og drive firmaet. Sitér dette innlegget Båt er livet. ørnvik15fot m 40hk tohatsu, fjord weekend24 m 260bensin, bayliner 29 m300bensin.. Dalmarin 38 stålbåt med flybridge og tmd 70 diesel 235kh ,750liter vann Link to post
Lovart låring Svart 3.Mai.2011 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2011 da blir det å vente med påklistring av nytt her au.. Sitér dette innlegget Ha en fortreffelig dag og et trygt seilas!Hilsen Arne. Link to post
Worry II Svart 4.Mai.2011 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2011 Jeg har ett spørsmål her. Om man ikke er medlem, men ringer RS for bistand.. Og får regning på redningsoppdrag. Dekker ikke de fleste forsikringer denne egenandelen ? Sitér dette innlegget Link to post
Marius Strømmen Svart 4.Mai.2011 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2011 Hei alle gode båtfolk! Jeg har sendt videre diskusjonen til de som sitter på hovedkontoret i Redningsselskapet, og håper på å få svar relativt fort på dette. Jeg kommer tilbake så fort jeg har hørt noe! Det er trist at det skal være denne dårlige kvaliteten som dere beskriver på merkene... Dere hører fra meg :-) Med vennlig hilsen Marius Strømmen Operativ leder Båtfører Måløy Sjøredningskorps Vakttelefon: 971 41 299 E-post: marius.strommen@gmail.com www.redningsselskapet.no Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 4.Mai.2011 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2011 Håper noen fra RS svarer i denne tråden og melder tilbake om at klistremerket vil få bedre kvalitet til neste år ! Oppfordrer til det ! Supert, Marius ! Venter spent på svar på dette .. Sitér dette innlegget Link to post
Rolf Svart 4.Mai.2011 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2011 Jeg har ett spørsmål her. Om man ikke er medlem, men ringer RS for bistand.. Og får regning på redningsoppdrag. Dekker ikke de fleste forsikringer denne egenandelen ? Hva med de tilfeller der du trenger assistanse pga dieseldyr, vann/luft i diesel, tom for diesel/bensin, tau i propell osv osv. Ingenting av dette blir vel dekket av forsikringen? Sitér dette innlegget Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
Fjellbonden Svart 4.Mai.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2011 Jeg har sendt videre diskusjonen til de som sitter på hovedkontoret i Redningsselskapet Velkommen til båtplassen! Flott at du tar tak i dette. Sitér dette innlegget Link to post
Marius Strømmen Svart 4.Mai.2011 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2011 Velkommen til båtplassen! Flott at du tar tak i dette. Takk for det! :) Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 4.Mai.2011 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2011 Hva med de tilfeller der du trenger assistanse pga dieseldyr, vann/luft i diesel, tom for diesel/bensin, tau i propell osv osv. Ingenting av dette blir vel dekket av forsikringen? tryg Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Hafrsfjord Svart 2.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2011 ............ 02.06.11 .... da er klistremerket så godt som helt hvitt . Det er lenge igjen av sommeren, så her gjelder det å ha andre (kvittering) beviser ombord, som viser at en er medlem Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 2.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2011 La merke til det samme i dag, da jeg vasket båten! Ser ut som om det har sittet på båten siden 1970! Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 2.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2011 solbleket merke her også i løpet av 1 måned.. for å se det positive i det så må det jo bety at det har vært en del sol hittil :) Sitér dette innlegget Link to post
Alternes. Svart 2.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2011 (redigert) ja. dårlig kvalitet Yber alles hele veien:thumbsup: !! mine merker har sittet på i to måneder nå, og det er nesten ikke mulig å se skriften lenger! men det er jo klart at dette er jo selvfølgelig en bagatell når kvantiteten resulterer i flere klingene mynter i kassen til selskapet! hensynet til profitt må jo selvsagt gå foran hensynet til å levere et godt produkt til kunden! Redigert 2.Juni.2011 av Alternes (see edit history) Sitér dette innlegget KNS MEDLEM Link to post
Lovart låring Svart 2.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2011 Jeg klistret fast mine for 2-3 dager siden. Har helt glemt denne tråden. Jeg kommer til å følge godt med, og jeg kommer til å ta bilder av begge hver gang jeg er i båten. Så er det bare å ringe service tlf og be om nye om/når mine falmer. Kanskje medlemmene herfra skulle gjøre det samme? Be om nye mener jeg.Da får vi sikkert bedre kvalitet neste år. ( kan jo håpe ) Sitér dette innlegget Ha en fortreffelig dag og et trygt seilas!Hilsen Arne. Link to post
alidal Svart 2.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2011 (redigert) solbleket merke her også i løpet av 1 måned.. Her også er det bleket ila 1 mnd, men her er det ikke pga mye sol! Tror regnvann gjør det samme med merkene..... Redigert 2.Juni.2011 av alidal (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hafrsfjord Svart 2.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2011 (redigert) ........... Kanskje medlemmene herfra skulle gjøre det samme? Be om nye mener jeg.Da får vi sikkert bedre kvalitet neste år. ( kan jo håpe ) Har allerede "bestillt nye" via e-post. Henviste samtidig til denne tråden, slik at de ser at det ikke er ett enkeltstående tilfelle/problem Redigert 2.Juni.2011 av Hafrsfjord (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Lovart låring Svart 2.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2011 Henviste samtidig til denne tråden, slik at de ser at det ikke er ett enkeltstående tilfelle/problem Flotte saker! Sitér dette innlegget Ha en fortreffelig dag og et trygt seilas!Hilsen Arne. Link to post
Salt Svart 2.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2011 jeg trur jamenikke jeg klistrer det på en gang. Medlemskort i lomma. Sitér dette innlegget Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.