Jump to content

Dårlige klistremerker fra RS

Fjellbonden

Recommended Posts

Jeg håper kvaliteten på resten av RS er bedre enn på klistremerkene vi fikk i vår.

Det som vender mot sola har fått gul skrift, og det andre har orange.

Ikke særlig pent. Jeg kommer til å rive de av, og regner med å få nye tilsendt så snart de er klare.

For det er vel tilstrekkelig mange på forumet som har et bein innafor til at denne besjeden går inn i RS sitt indre relativt raskt.

dscn1225.jpg

På mine er limet løsnet og merkene er nå tapet fast med el.tape. Ser ikke noe særlig pent ut, men det gjør heller ikke den nye lay-outen så det blir nok til at jeg river de av. De gamle henger som spikret uten antydning til falming eller løsning fra underlaget. Er de nye den framtidige kvaliteten, kan RS like godt la være å sende ut merkene. :nonod:

Dødens irriterende ! Skikkelig dårlig kvalitet på dette i år. Jeg håper RS får høre det og lager et bedre til neste år ! Håpløst at ting bare skal bli dyrere og dårligere ! Håper noen fra RS svarer i denne tråden og melder tilbake om at klistremerket vil få bedre kvalitet til neste år ! Oppfordrer til det !

skjønner ikke vitsen med disse grelle og store merkene... er du medlem så kan de bare søke deg opp på pc`n.

hvis det er ment som reklame så burde merkene være litt mindre og finere.

klistrer mitt i lokket til plotteren hvert år så jeg har noe og vise hvis jeg trenger det.

spurte på båtmessa hvorfor alle er oppgradert til total medlemmer som er dyrere, fikk som svar at de trengte mer penger for og drive firmaet.

Båt er livet.

ørnvik15fot m 40hk tohatsu, fjord weekend24 m 260bensin, bayliner 29 m300bensin..

Dalmarin 38 stålbåt med flybridge og tmd 70 diesel 235kh ,750liter vann

Hei alle gode båtfolk!

Jeg har sendt videre diskusjonen til de som sitter på hovedkontoret i Redningsselskapet, og håper på å få svar relativt fort på dette. Jeg kommer tilbake så fort jeg har hørt noe! Det er trist at det skal være denne dårlige kvaliteten som dere beskriver på merkene...

Dere hører fra meg :-)

Med vennlig hilsen

Marius Strømmen

Operativ leder

Båtfører

Måløy Sjøredningskorps

Vakttelefon: 971 41 299

E-post: marius.strommen@gmail.com

www.redningsselskapet.no

Jeg har ett spørsmål her. Om man ikke er medlem, men ringer RS for bistand.. Og får regning på redningsoppdrag. Dekker ikke de fleste forsikringer denne egenandelen ?

Hva med de tilfeller der du trenger assistanse pga dieseldyr, vann/luft i diesel, tom for diesel/bensin, tau i propell osv osv. Ingenting av dette blir vel dekket av forsikringen?

Rolf

som trives best med Sommer, Sol og Sørland

"Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" 

Roald Amundsen

• 5 uker senere...

ja. dårlig kvalitet Yber alles hele veien:thumbsup: :headbang:!! mine merker har sittet på i to måneder nå, og det er nesten ikke mulig å se skriften lenger!

men det er jo klart at dette er jo selvfølgelig en bagatell når kvantiteten resulterer i flere klingene mynter i kassen til selskapet! hensynet til profitt må jo selvsagt gå foran hensynet til å levere et godt produkt til kunden!

Redigert av Alternes (see edit history)

KNS MEDLEM

Jeg klistret fast mine for 2-3 dager siden. Har helt glemt denne tråden. Jeg kommer til å følge godt med, og jeg kommer til å ta bilder av begge hver gang jeg er i båten. Så er det bare å ringe service tlf og be om nye om/når mine falmer.

Kanskje medlemmene herfra skulle gjøre det samme? Be om nye mener jeg.Da får vi sikkert bedre kvalitet neste år. ( kan jo håpe )

:sailing:

Ha en fortreffelig dag og et trygt seilas!
Hilsen Arne.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...