TomA Svart 15.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2011 Fikk nye i går fra RS. Årsaken var dårlig kvalitet, og det var jo synlig. Sitér dette innlegget Besiktigelsesmann KNBF Link to post
alfb Svart 15.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2011 Se der ja, madam'n hadde kastet kystguiden sammen med mye reklamedritt! Når jeg nå får rotet den opp av igjen så lå jammen meg nye klistremerker der. Takk for hintet ;-) Sitér dette innlegget Link to post
Marius Strømmen Svart 22.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2011 Følgende mail er blitt sendt ut fra ansvarlig i Redningsselskapet i dag (Beklager elendig responstid fra min sin side..) : Medlemsmerkene som ble sendt ut til Totalmedlemmene i februar har dessverre blitt levert med en produksjonsfeil, så de falmer etter kort tid på båtene. Problemet ligger hos fargeleverandøren, som ikke har levert i den kvaliteten vi bestilte. Det er nå sendt ut nye merker til alle Totalmedlemmene med ”Trygg på sjøen” og som egen postsending til de som ikke ønsker bladet. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 22.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2011 (redigert) Nye er påklistret ! Men jeg har en drøm om å få dette klistremerket i utgave "rundt". Det er enklere å plassere et rundt klistremerke enn et rektangulært synes jeg.. Noen andre som er enig i dette ? Redigert 22.Juni.2011 av Worry II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
SRA Svart 22.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2011 Artigt med enkelte som hopper til konklusjoner uten å vite noe mer enn sin egen synsing. Dette ser ut til at det var en produksjonsfeil som ble retta opp i og betalt av leverandør og ikke som "hjortehopperne" under mente. men det er jo klart at dette er jo selvfølgelig en bagatell når kvantiteten resulterer i flere klingene mynter i kassen til selskapet! hensynet til profitt må jo selvsagt gå foran hensynet til å levere et godt produkt til kunden! Typisk. For å spare penger har de vel fått et knalltilbud på noen drittmerker som ikke vises etter 1 måned for så å få laget opp nye med bedre kvalitet. Noe som koster enda mer penger. Følgende mail er blitt sendt ut fra ansvarlig i Redningsselskapet i dag (Beklager elendig responstid fra min sin side..) : Medlemsmerkene som ble sendt ut til Totalmedlemmene i februar har dessverre blitt levert med en produksjonsfeil, så de falmer etter kort tid på båtene. Problemet ligger hos fargeleverandøren, som ikke har levert i den kvaliteten vi bestilte. Det er nå sendt ut nye merker til alle Totalmedlemmene med ”Trygg på sjøen” og som egen postsending til de som ikke ønsker bladet. Sitér dette innlegget Link to post
Marius Strømmen Svart 22.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2011 Rekner ikke med jeg var en av de hjortehopperne... ;-) Redningsselskapet har tatt tak i dette og fått reklamasjon imot leverandør uten kost for Redningsselskapet, så dette ble løst på en god måte. Nå gjenstår det bare å se om de nye er bedre.. :) Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 22.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2011 Redningsselskapet har tatt tak i dette og fått reklamasjon imot leverandør uten kost for Redningsselskapet Skulle bare mangle. Sitér dette innlegget Link to post
tkb Svart 22.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2011 Men hvorfor må redningsselskapet lage så overdådige merker? Det er nå vi som betaler og er medlemmer. Syntes de gamle var mye bedre. Det er faktisk mye reklame vi kjører med nå, og jeg klister ikke hva som helst på skuta, selv om jeg vil fortsette å være medlem! Kanskje vi får rabatt til neste år? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 22.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2011 (redigert) Tkb, jeg gleder meg til å se et positivt innlegg fra deg en gang Generelt: sjeg forundres over syting over bagateller som dette. Det er fritt valg om man vil ha merkene på. Du får hjelp uansett med eller uten merke. Noen liker vimpel, noen liker merker, andre vil ikke ha noen av delene. Redigert 22.Juni.2011 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
tkb Svart 23.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2011 Da bør du lese nøyere Bitteliten, for jeg er en positiv fyr Men det må da være lov å si ifra når man er litt skuffet? Tidligere år har jeg gledet meg til å sette merkene på, da det er en æressak etter vårpussen etter min mening. Det signaliserer også samholdet på sjøen. Det har som kjent vært endel dårlige merker fra nevnte selskap tidligere også, det var noen trasige registreringsnumre for noen år siden. Disse er blitt noe bedre. Sitér dette innlegget Link to post
VannTro Svart 23.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2011 Saken er vel enkelt og greit at vi som er medlem synes det er litt "stas" å ha merkene på skutesiden, men om de skal stå der bør det se bra ut og absolutt ikke falme. Det blir jo litt som tkb skriver et samlende symbol som vi mer enn gjerne putter på skutesiden. Sitér dette innlegget Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk. Link to post
MaSa Svart 24.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2011 Jeg har fortsatt ikke fått de nye merkene Heller ikke noe blad? Ikke får jeg svar når jeg kontakter selskapet heller. Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
alfb Svart 26.September.2011 Link til dette innlegget Svart 26.September.2011 De nye merkene var heller ikke av god kvalitet. Ser nå at mine nærmer seg uleselige... Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 26.September.2011 Link til dette innlegget Svart 26.September.2011 Men hjelp får du nok uansett skal du se Sitér dette innlegget Link to post
alfb Svart 26.September.2011 Link til dette innlegget Svart 26.September.2011 Har aldri vært i tvil om det - det var kvaliteten på klistremerkene jeg komenterte... Sitér dette innlegget Link to post
tkb Svart 26.September.2011 Link til dette innlegget Svart 26.September.2011 Ja, sant. Da trenger jo ikke Redningsselskapet bruke masse penger på disse ræva merkene, de kunne heller brukt sine sårt inntjente kroner på drift.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.