JAH Startet 2.Mai.2011 Del på Facebook Startet 2.Mai.2011 Hei ! Har skiftet styrbord vindusvisker motor av type Doga på min Skorgenes 375 Sonic, men den selvparkerer på feil side ( mot babord ). Noen som kjenner til om det er mulig å skifte retning på selvparkeringen på denne. Motoren er en to-akslet DOGA. Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 2.Mai.2011 Del på Facebook Svart 2.Mai.2011 (redigert) kjenner ikke det merket, men fulgte det ikke med bruksanvisning? Monterte nettopp selv en Roca og det var en smal sak å bytte side på stopp. Tok av dekselet til mekanikken og flyttet på en del fra sporet "L" til "R". Edrit, men av nyssgjerringetsøkte jeg litt på nettet og ser at Doga sannsynligvis er veldig annerledes en Roca...så jeg har egentlig ikke noe godt svar :) Redigert 2.Mai.2011 av Eureka (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
S/Y Ørnen Svart 2.Mai.2011 Del på Facebook Svart 2.Mai.2011 (redigert) her er hjemmesiden, fant ingen maual, de har en mailadresse, spør dem direkte Doga vinduspussere Doga classic Redigert 2.Mai.2011 av S/Y Ørnen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
isbjorn Svart 6.November.2021 Del på Facebook Svart 6.November.2021 S/Y Ørnen skrev On 2.5.2011 at 13.21: her er hjemmesiden, fant ingen maual, de har en mailadresse, spør dem direkte Doga vinduspussere Doga classichttp://www.doga.es/images/stories/doga/producto/limpiaparabrisas/escobillas/dogaclassic02.jpg Hei fant du ut noe om dette? Gikk det å skifte retning? Sitér dette innlegget Link to post
-Luna- Svart 7.November.2021 Del på Facebook Svart 7.November.2021 Jeg fikk feil visker til vår 375. Måtte bytte viskeren. Tviler på det er mulig Sitér dette innlegget Joda 24 T m/49Hk P4.108 Åpen båt m/15Hk Yamarin 5150BR 80Hk Yamaha Nimbus 3000 VP TAMD41P 192Hk Skorgenes Sonic 375 Link to post
Kaptein Nemo Svart 26.Januar.2022 Del på Facebook Svart 26.Januar.2022 Har du den gamle fremdeles? Jeg har bruk for en som parkerer til høyre (babord visker). Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.